AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Jeg har tenkte litt på å løfte øyelokkene mine. Når jeg har øynene helt vanlig åpent så er det kjempe tungt på øyelokket og det henger masse overflødig hud i veien for synet. Er det noen som har utført en slik operasjon? Hvordan ble resultatet? Hvor gjorde du det? Og hvordan var tiden etter operasjonen? Var det veldig smertefult? Og hvordan er arrene i dag? Anonym poster: 3a8ae21f4528d99b5841814a70a4270d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Jeg gjorde for tre år siden på privat klinikk. Vet ikke hvor du bor. Kunne gitt deg tips fra plassen min til en som er kjent for å gjøre bra jobb. Okke som så får du gjort det på eks Aleris. Jeg var veldig tung i synet, så trett og sur ut. Veldig slitsomt for øynene å gå å heve pannen hele tiden for å se. Fikk besøvelse først, et lite stikk. Kjente ingenting etterpå,og det tunge trykket i hodet forsvant. Så mere opplagt ut. Uheldigvis traff legen et blodkar på det ene øyet,så hadde den blåveisen dagen etter og noen dager. Sminke fikset det meste. Etter en tid så syns jeg at øyebryna kom litt lengre ned. Jeg spurte om under øyet samtidig,men legen mente det var unødvendig,men angrer på det i dag, for nå tre år etter så er jeg som en frosk under øynene. Jeg er som sagt veldig fornøyd med det han gjorde oppe da. Anonym poster: 659a49f7be536fa77da4749ba4e1de37
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2013 #3 Skrevet 27. mars 2013 Jeg opererte øvre øyelokk for to måneder siden, og jeg er kjempefornøyd. Ser så utrolig mer våken og opplagt ut og har ikke hatt vondt i hodet en eneste gang etter operasjonen. Selve inngrepet tok en halv times tid. Tråden ble festet med strips i begge ender og jeg hadde ikke noe bandasje over stingene. Jeg fikk dra hjem etter å ha sittet på venteverelset i en halv time. Da jeg kom hjem tok jeg et par Paracet og satt med isposer over øynene resten av dagen. Dag to tok jeg også et par smertestillende for stingene var ganske stramme og ubehagelige, men fra dag tre var alt stort sett greit. Jeg ble nesten ikke misfarget i det hele tatt, bare litt blå under det ene øyet. Dag seks tok jeg stingene. Det var altså veldig lite smerter jeg opplevde, bare litt ubehag. Hadde gjort det igjen på dagen, resultatet er fantastisk. Nå kan jeg begynne å sminke øynene igjen uten at alt forsvinner under henget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå