AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 Når og hvordan trener dere som har barn? Føler at litt stram økonomi og barn gjør det vanskelig å trene. Å betale over 1000 kroner måneden for trening er ikke aktuelt (ca.500per person). Noen som har noen gode tips? Barna er for store for vogn, men samtidig for små til å gå fort og langt. Litt av problemet bunner også i mye kveldsjobbing, og dermed som oftest kun en som er hjemme med barna på kveldstid. Ønsker ideer og tips! Anonym poster: ba9dece16859c0c6d57ebbda59eae463
Redbull Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Kjøp deg ett treningsaparat og sett det forran tven. Jeg har mann som jobber 2 uker borte, de 2 ukene trener jeg på dagtid de dagene jeg har kveldsvakt og forran tven de dagene jeg har tidligvakt. Jeg har jenta mi i vogn ennå, kommer til å begynne å sykle med henne når hun er lei av vogna. Pappa kommer innom og sitter en time eller to om jeg vil ha meg en tur på trening. De ukene mannen er hjemme prioriterer vi familien så trener vi npr barnet er i seng. Eventuelt forran tven
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Legg inn trening i hverdagen så langt det gjør seg mulig, gå raskt/jogge/sykle til/fra jobb, barnehage etc. Invester i en god jogge- og sykkelvogn, gjør det lettere å komme seg ut med barna. Ev alliere seg med naboer og passe hverandres barn litt på ettermiddagen, eller finne barnevakt som kan sitte litt på kveldstid. Anonym poster: f71c727c36a08e26010ca663b7fc73cb
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Sykling med barna i sykkelvogn, styrketrening med frivekter(selger slike kofferter med vekter for 299,- på bla.xxl),treningsdvder med jillian michaels eller bob harper,kjøpe en ergometersykkel/elipsemaskin og trene etter at barna har lagt seg,yogadvder. Mulighetene er mange Anonym poster: 7c63e0532bdbe8c8417e7588496c5344
Furstina Skrevet 27. mars 2013 #5 Skrevet 27. mars 2013 När barna var små: * Yoga på morgon eller kväll (efter de somnat och innan mannen kommit hem från kvällsjobb) * Gym på helgmorgon eller fredag kväll. Ett gym som hade 24/7 öppet men bara vikter, inga pass = billigare. * Träning på crosstrainer hemma (maken) Sedan den yngre blev 3 år så har bägge fått följa med och vänta i träningslokalen medan jag tränar ca en gång i veckan. Det är en kampsports dojo där de själva tränar/tränat och där de känner folk, det är ofta andra barn som väntar. Ibland är barnpasset före vuxenpasset och då väntar vi på varandra. Nu är sonen så gammal att han får vara hemma själv ibland när jag tränar. Annars är det något både jag och min man vet är viktigt för vår hälsa och kropp, så vi turas om på helgen at träna och planerar in så att vi även hinner umgås
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #6 Skrevet 27. mars 2013 Kjøp årskort på lekeland, og dra med barna et par ganger i uka, og løp rundt, klarte og herje Anonym poster: 7c9a17943fa3eff35d808f1dde6c9cfb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå