Gå til innhold

Hva er ditt talent?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan vinke med lilletærne. Og få øynene til å dirre. Whoop!

Åååh. Tror det er første gang jeg har hørt om noen andre som kan få øynene til å dirre :sjokkert::goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Flink til å skrive og skrive sanger. Men dette, pluss andre ting jeg kan være god til, er bare gjennomsnittlig. Tror ikke det er noe som skiller meg ut, egentlig.

Gjest Cwtch
Skrevet

Åååh. Tror det er første gang jeg har hørt om noen andre som kan få øynene til å dirre :sjokkert::goodbye:

Ooh! :blomst:

Vi burde forme en klubb. Så kan vi dirre sammen! :icon_lol:

Skrevet

Jeg kan spille piano og synge rent, men har ikke noe talent for det utover at jeg har øvd. Synes jeg er flink til å bake, men er ingen mesterkokk. Er skoleflink, men ikke noe geni. Alt i alt vil jeg si at jeg er helt gjennomsnittlig!

Som om jeg skulle sagt det selv. Også kan jeg ta bra bilder hvis jeg gidder. Alt er en treningssak, og ikke et talent.

• Liker 1
Gjest DevilAngel
Skrevet

Tegne og male!!(Kunst) :danse:

Og 2 andre meningsløse ting:

1.Løfte/bevege det ene øyenbrynet uten å bevege det andre øyenbrynet. Veninnen min syntes det er skikkelig ekkelt og creepy :fnise:

2. Bøye det øverste leddet på fingrene uten å bøye resten av figeren. Både alle fingrene samtidig eller bare en :biggrin: Sånn som dette: post-65354-0-89863400-1365101344_thumb.j

Gjest mjaow
Skrevet

Når jeg tenker meg om så kan jeg faktisk rulle øynene bakover sånn at du bare ser det hvite, haha!

Vet ikke hvor sjarmerende dét er da men :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...