Gå til innhold

Hva er ditt talent?

Anbefalte innlegg

Gjest mjaow
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva talentet mitt er. Men jo lenger jeg leter etter talentet mitt, jo mer går det opp for meg at jeg ikke har noe talent :fnise:

Hva er ditt talent?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Nesten fotografisk hukommelse for ting jeg er interesert i.

Gjest Sakone
Skrevet

Nesten perfekt glemsel for ting jeg ikke er interessert i.

• Liker 4
Gjest mjaow
Skrevet

Ingen som har et talent her, eller er det ingen som svarer kun fordi at det er jeg som spør? :fnise:

Skrevet

Er man nødt til å ha et talent da?

Gjest mjaow
Skrevet

Trenger ikke å ha et talent. Men de fleste har jo noe de er veldig gode på :)

Skrevet

Rubiks kube og å finne logiske mønstre. Fotografi når jeg går inn for det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan slikke meg på albuen, om det teller...

• Liker 2
Gjest Puravida
Skrevet

Har ikke noe talent, eller "gaver". Er bekymringsfullt gjennomsnittlig. Ganske lav iq har jeg også.

• Liker 3
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kan slikke meg på albuen, om det teller...

Hehe.. Mine talenter er like imponerende. :P Jeg kan snakke Donaldspråk og snu tungen oppned.

Har alltid ønsket å kunne spille et instrument eller lignende, men har null talent.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan spille piano og synge rent, men har ikke noe talent for det utover at jeg har øvd. Synes jeg er flink til å bake, men er ingen mesterkokk. Er skoleflink, men ikke noe geni. Alt i alt vil jeg si at jeg er helt gjennomsnittlig!

Skrevet

Jeg kan slikke meg på nesetippen.

Og så kan jeg spille et instrument. Eller, kunne. Og jeg var ganske flink.

Jeg er også veldig flink til å prate. Altså sånn om noen har et problem. Bare så synd jeg aldri klarer løse mine egne problemer :P

Gjest Gunfreak
Skrevet

Har ikke noe talent, eller "gaver". Er bekymringsfullt gjennomsnittlig. Ganske lav iq har jeg også.

Men du kan jo skrive mens du har lav IQ det er jo et talent, jeg har høyish IQ og kan ikke skrive i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har en bra sangstemme, men der er vell det "talentet" jeg har. Dessuten tørr jeg ikke synge foran folk, bortsett fra samboer og noen venninner, så har ikke bruk for sangstemmen uansett..

Gjest Grasjur
Skrevet

Jeg kan gå tunga til å bli dobbelt så kjukk. Så er jeg visst god til å fiste rumper...

Skrevet

Jeg kan gå tunga til å bli dobbelt så kjukk. Så er jeg visst god til å fiste rumper...

..hm, hæ? Fiste rumper?

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har bra sangstemme og så kan jeg lage froskelyd ved å rulle tunga på en spesiell måte.

Jeg er også knallgod på å huske ting om kjendiser og filmer, aner ikke hvorfor.

Jeg kan også skjele med øynene på kommando (både begge mot nesen og et øye vanlig mens ett vandrer utover.

SKILLZ!

Gjest Mariah
Skrevet

Jeg er en kløpper i hoderegning, jeg danser godt (har konkurrert på høyt nivå), og jeg har (dessverre) en ganske så geografisk hukommelse noe som gjør at jeg ofte husker en hel mengde unyttige ting. Hender at jeg møter gamle kjente som synes det er litt creepy at jeg husker ting/hendelser veldig i detalj. :P

Gjest .-L-.
Skrevet

Hvordan sier man at man er flink i flere ting :P Uten at det virker som skryt?

Gjest Cwtch
Skrevet

Jeg kan vinke med lilletærne. Og få øynene til å dirre. Whoop!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...