Charmander Skrevet 26. mars 2013 #1 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Har egentlig flere spørsmål, mest rettet mot jentene. Om gutter har snøring kan de gjerne svare. #1: Møter en jente i køen utenfor et utested som jeg kommer i prat med, søt snelle.. Vi (mine venner) bestemmer oss for å bounce venue, og vet hvor de skal. Jeg møter hun senere på kvelden, hvor hun da åpenbart virker interresert. Når jeg holder henne i hånden vil hun ikke slippe så jeg ekslarer bare med kroppskontakt, holder rundt henne og står langt inne i det folk kaller intimsone. Omtrent inntil henne rett forfa... Det merkelige er at det tar lang tid før hun sier at hun er forlovet. Nå er det ikke sånn at jeg gidder å gi meg av den grunn mest fordi i mine tanker så er det ikke alltid sant, noe som er fakta.. Noen vil teste deg. However hun slipper ikke hånden som hun sikkert holder rundt i 5 minutters tid. Det er jo merkelig å gjøre om hun er forlovet? Dette er ikke første gang jeg opplever liknende. Det er folk som åpenbart er i et forhold som er "keen", men de kan ikke/vil ikke?? #2: Jenter som lyver ute på byen / fylla. Dette er et fenomen jeg har sett mer og mer av i det senere. Sikkert fordi jeg har blitt mer observant. Det er at de lyver om ting som gir de status når de møter deg. Type hvor de bor/er fra, hva de studerer eller gjør. Dette er stort sett på byen, og jeg tolker det egentlig bare som at de vil imponere? Hvorfor gjør de det? Det er jo slik at dette er super turn-off for alle og enhver når man buster dem. Endret 26. mars 2013 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #2 Skrevet 26. mars 2013 Har egentlig flere spørsmål, mest rettet mot jentene. Om gutter har snøring kan de gjerne svare. #1: Møter en jente i køen utenfor et utested som jeg kommer i prat med, søt snelle.. Vi (mine venner) bestemmer oss for å bounce venue, og vet hvor de skal. Jeg møter hun senere på kvelden, hvor hun da åpenbart virker interresert. Når jeg holder henne i hånden vil hun ikke slippe så jeg ekslarer bare med kroppskontakt, holder rundt henne og står langt inne i det folk kaller intimsone. Omtrent inntil henne rett forfa... Det merkelige er at det tar lang tid før hun sier at hun er forlovet. Nå er det ikke sånn at jeg gidder å gi meg av den grunn mest fordi i mine tanker så er det ikke alltid sant, noe som er fakta.. Noen vil teste deg. However hun slipper ikke hånden som hun sikkert holder rundt i 5 minutters tid. Det er jo merkelig å gjøre om hun er forlovet? Dette er ikke første gang jeg opplever liknende. Det er folk som åpenbart er i et forhold som er "keen", men de kan ikke/vil ikke?? #2: Jenter som lyver ute på byen / fylla. Dette er et fenomen jeg har sett mer og mer av i det senere. Sikkert fordi jeg har blitt mer observant. Det er at de lyver om ting som gir de status når de møter deg. Type hvor de bor/er fra, hva de studerer eller gjør. Dette er stort sett på byen, og jeg tolker det egentlig bare som at de vil imponere? Hvorfor gjør de det? Det er jo slik at dette er super turn-off for alle og enhver når man buster dem. Jeg kan ikke svare på det første spørmålet, men det andre derimot! Jeg og ett par venninner pleier alltid å lyve på byen. Vi bytter navn, alder og yrke. )Min favoritt er Susanne som studerer juss og er annerkjent fiolinist på fritiden.) Men dette er selvfølgelig bare for morro, og har ikke noe med at jeg ikke er bra nok som jeg er da. Har heller aldri blitt bustet for disse løgnene da. Anonym poster: ba606886cbe0ba24365d4a5d479f9131
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #3 Skrevet 26. mars 2013 Glemte å legge til at jeg ikke lyver når jeg møter folk jeg virkelig vil bli kjent med da. Kun de gangene når folk begynner å snakke med meg og jeg egentlig bare vil ha det litt gøy. Anonym poster: ba606886cbe0ba24365d4a5d479f9131 1
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 26. mars 2013 #4 Skrevet 26. mars 2013 Blir lite andre begivenheter med dem siden du får tid til overs til å obserere sånn eller? Selv driter jeg i om de lyver og manipulerer. Viktigste er at de har selvtillit nok til å gjør meg kåt. er ikke som om jeg har forlovelsesringen klar og et forhold ventede p dem morgenen etter heller liksom. Så fake it til u make it må de bare fortsette med på byen. Kjedelig hvis de skal gå rundt å føle seg som seg selv å være grå og traustig fordi de ikke kan fake seg.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #5 Skrevet 26. mars 2013 Har egentlig flere spørsmål, mest rettet mot jentene. Om gutter har snøring kan de gjerne svare. #1: Møter en jente i køen utenfor et utested som jeg kommer i prat med, søt snelle.. Vi (mine venner) bestemmer oss for å bounce venue, og vet hvor de skal. Jeg møter hun senere på kvelden, hvor hun da åpenbart virker interresert. Når jeg holder henne i hånden vil hun ikke slippe så jeg ekslarer bare med kroppskontakt, holder rundt henne og står langt inne i det folk kaller intimsone. Omtrent inntil henne rett forfa... Det merkelige er at det tar lang tid før hun sier at hun er forlovet. Nå er det ikke sånn at jeg gidder å gi meg av den grunn mest fordi i mine tanker så er det ikke alltid sant, noe som er fakta.. Noen vil teste deg. However hun slipper ikke hånden som hun sikkert holder rundt i 5 minutters tid. Det er jo merkelig å gjøre om hun er forlovet? Dette er ikke første gang jeg opplever liknende. Det er folk som åpenbart er i et forhold som er "keen", men de kan ikke/vil ikke?? #2: Jenter som lyver ute på byen / fylla. Dette er et fenomen jeg har sett mer og mer av i det senere. Sikkert fordi jeg har blitt mer observant. Det er at de lyver om ting som gir de status når de møter deg. Type hvor de bor/er fra, hva de studerer eller gjør. Dette er stort sett på byen, og jeg tolker det egentlig bare som at de vil imponere? Hvorfor gjør de det? Det er jo slik at dette er super turn-off for alle og enhver når man buster dem. Er alle PUA`er rgistrert på kvinneforum nå? 1. Jenta ville ha litt validering, jenta hadde drukket litt og var kåt, jenta digger kroppskontakt, jenta ville se reaksjonen din, osv finnes haugevis av grunner. 2. Jentene er ute for å had et gøy. Jentene er keen på deg og vil imponere deg. Mange av de samme grunnene som menn gskryter seg opp på byen. Anonym poster: 8bc7f1af2edfcfaf6b9e7c02541b6fee
Gjest JakeGreen Skrevet 26. mars 2013 #6 Skrevet 26. mars 2013 Det er jo merkelig å gjøre om hun er forlovet? Det kan hende, men det er i hvert fall ikke uvanlig oppførsel blant jenter som beveger seg ute i natten. Senest på lørdag kysset jeg med to jenter som begge etter en stund sa, "Men jeg har egentlig samboer." Den historien jeg husker best i nyere tid er når jeg og en kamerat møtte to jenter som vi var sammen med hele kvelden og hvor jeg følte at jeg og min jente fikk en virkelig bra connection. Etter flere timer på to ulike uteplasser spiste vi nattmat sammen og fulgte hverandre til bussen hvor vi leiet hender og jeg gav henne et kyss før vi skilte lag. Før det hadde det ikke vært noe kyssing, men det hadde vært litt kroppskontakt og lett flørting. Hun insisterte på at vi skulle bytte telefonnummer og at jeg måtte legge henne til på Facebook. Neste morgen la jeg henne til og så virkelig frem til å bli bedre kjent med henne, men når det gikk 12 timer uten at hun aksepterte forespørselen, så begynte jeg å bli mistenksom. Hun svarte heller ikke på en melding jeg sendte henne. Da går jeg inn på profilbildene hennes og registrerer at hun er avbildet med en type som etter alt å tyde var kjæresten hennes. Hørte aldri noe mer fra henne. Jenter gjør dette av ulike grunner. Enkelte er nok kun interessert i bekreftelsen og kunne føle seg vakker for en kveld, særlig om hun er i et langvarig forhold. Andre er faktisk genuint åpen for å være utro, selv om jeg aldri har vært med på noe slikt selv (uten at jeg har blitt løyet for i tilfelle). Scenario nummer to har jeg aldri vært ute for, selv om jeg en gang hadde med meg hjem en jente som het Susanne som utga seg for å være en anerkjent fiolinist. 1
Miller Skrevet 26. mars 2013 #7 Skrevet 26. mars 2013 (endret) nr. 1 Jenta hadde lyst på oppmerksomhet. nr. 2 Det er gøy å tulle med folk på byen. Late som man er svensk, dansk, scientolog, synsk, realitykjendis etc. Bare for gøy. Handler ikke om å få mer status, men for å se reaksjonene til folk. edit: Jeg har venninner som lyver om absolutt alt når de er fulle. Om de tingene du snakker om, hvilken by de er fra, hva de studerer osv. Det kommer visst bare ut, tror ikke de vet hvorfor selv en gang. Endret 26. mars 2013 av Miller 2
Charmander Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2013 (endret) nr. 1 Jenta hadde lyst på oppmerksomhet. nr. 2 Det er gøy å tulle med folk på byen. Late som man er svensk, dansk, scientolog, synsk, realitykjendis etc. Bare for gøy. Handler ikke om å få mer status, men for å se reaksjonene til folk. edit: Jeg har venninner som lyver om absolutt alt når de er fulle. Om de tingene du snakker om, hvilken by de er fra, hva de studerer osv. Det kommer visst bare ut, tror ikke de vet hvorfor selv en gang. Det er snakk om å lyve om ting som gir de status eller skryte om man vil, det du skriver er mer å tulle. Det er vesentlig forskjell og jenter som fjoller litt det er bare gøy. Får vel egentlig bare trekke konklusjonen av at de prøver å imponere... Jeg har holdt på med folk i fylla som har kjæreste (engang kom han.. ooops), aldri gjort noe med folk som er gift/forlovet. Bruker stort sett ikke gidde å bruke tid på de, for jeg vet at man må "jobbe" mer med de enn de som er single. Jeg får min del bryr meg ikke så mye, men det kan være som du sier at hun ønsket oppmerksomhet og det er det. Fortsatt litt rart. Det med FB som blir påpekt høyere opp har jeg også vært borti. Det har sikkert med at de har drukket og ikke tenker helt klart, før de våkner dagen etter og angrer Er alle PUA`er rgistrert på kvinneforum nå? Det kan ikke jeg uttale meg noe om. Det som jeg dog legger merke til er at alle drar fram det der PUA-kortet når noen faktisk er ærlige med at de er ute å fisker litt på byen. Jeg trodde alle single gutter hadde det litt morro i ny og ne? Endret 26. mars 2013 av Charmander
Gjest JakeGreen Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg for min del bryr meg ikke så mye, men det kan være som du sier at hun ønsket oppmerksomhet og det er det. Fortsatt litt rart. Det er ikke så veldig rart egentlig, men det bryter kanskje med verdisystemet ditt og din oppfatning av jenter. Jenter er veldig anerkjennelsesøkende og selv de peneste og kanskje særlig de peneste kan være svært usikre (og ha en selvtillit som er bundet sterkt opp mot utseende) om du ikke alt har oppdaget det. La meg bare understreke til alle jenter som leser at jeg er langt fra en misogynist og jeg elsker jenter, men etter at jeg ble voksen har jeg også lært at jenter ikke ligner på de fantasiskapningene moren vår og eventyrene prøvde å tvinge over oss. Fenomen som utroskap og opptatte jenter som viser interesse for meg er fortsatt ting jeg har vanskelig for å akseptere. Jeg liker det dårlig. Jeg har også fortsatt vanskelig for å akseptere at "søte og snille" jenter kan lyve, bedra og være direkte ondskapsfulle. Heldigvis er dette ikke majoriteten, men de eksisterer. På samme måte som jenter er ekstremt ulike oss på mange måter (og som er grunnen til at vi som menn synes de er så vidunderlige), så er de på mange måter ganske like oss også. Ah...jenter. Hva hadde verden vært uten. Jeg er avhengig av å ha jenter rundt meg. Vidunderlige vesen. Endret 26. mars 2013 av JakeGreen 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #10 Skrevet 26. mars 2013 Egentlig får jeg litt følelse av at du lagde denne tråden for å "imponere". Skryte litt av deg selv fordi du var så kul og "fikk" dame på byen Anonym poster: 9e2a7cc3a247e9208d27a94e740f6b14
Charmander Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Nei jeg visste at jenter kunne være sånn, jeg er bare mer generelt overrasket over hvor ofte det faktisk forekommer. Gutter kan også være sånn så ganske like, guttene er kanskje litt mindre diskrèt i mye av det de foretar seg. Mitt verdi grunnlag er generelt mer på den måte at jeg gir helt F i ukjente jenters forhold til sine kjærester om de har det. Om de er gift eller forlovet så blir det en litt annen greie og tricky situasjon.. Er kjæresten ikke min kompis eller bekjent så er det egentlig ikke noe jeg kan noe for om det skjer noe. Da har de tydeligvis et dårlig forhold, så da jeg eventuelt vi vår greie. Egentlig får jeg litt følelse av at du lagde denne tråden for å "imponere". Skryte litt av deg selv fordi du var så kul og "fikk" dame på byen Anonym poster: 9e2a7cc3a247e9208d27a94e740f6b14 Nei dette var så langt jeg noen gang har kommet på byen... duh. Endret 26. mars 2013 av Charmander
Envy Skrevet 26. mars 2013 #12 Skrevet 26. mars 2013 Jeg syns det er litt spesielt at dere andre damer som har svart her faktisk ser ut til å være av den oppfatning at det er greit å lyve og i tillegg klenge på andre mannfolk selv om man er i et forhold. Sannsynligvis gjorde hun det fordi hun likte oppmerksomheten og bekreftelsen. Det betyr ikke at det er greit. For det første lurte hun TS (som kunne brukt tiden på andre ting enn å sjarmere en allerede opptatt dame), og for det andre lurer jeg på om det egentlig er helt greit? Jeg mener, flørting på byen når man er i et forhold, helt greit. Men holde hender, han var tydeligvis ganske tett på henne.. og igjen, HOLDING AV HENDER. I min verden er det et eller annet som er mer intimt med det, enn å danse litt tett på et dansegulv fullt av folk. Mulig jeg er snodig, men hadd ejeg hatt en type, og han hadde vært så tett på ei dame på byen, som denne dama var på TS, ville jeg reagert. Og ja, folk lyver på byen. Hvorfor er et godt spørsmål. Man er full blandt mange fremmde mennesker. Selv har jeg et ganske spesielt yrke, som jeg ikke liker å avsløre for folk jeg ikke kjenner, jeg dikter derfor opp et annet yrke, eller snakker meg unna hva jeg jobber med... Men ser ingen grunn til å dikte opp et falsk fornavn eller at jeg er prinsesse på en heller ukjent halvøy på kysten av canada. Fører bare til forviklinger.. 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. mars 2013 #13 Skrevet 27. mars 2013 Meh, jævla irriterende når de kaster vekk tiden vår.. Gjelder å følge med å se om de mister maska, da sier man fuck off Opplever også at damene lyver, men jeg tenker ikke så mye over det egentlig. Hun ene sa hun hadde unge for eksempel, jeg trodde ikke på det
Sulosi Skrevet 27. mars 2013 #14 Skrevet 27. mars 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Sulosi, mod.
Musken Skrevet 27. mars 2013 #15 Skrevet 27. mars 2013 Synes #1 var merkelig. Det er merkelig oppførsel dersom hun faktisk var forlovet, men også merkelig hvis det var løgn; for hvorfor komme med det så lenge etter? De eneste gangen jeg lyver på meg kjæreste, er dersom noen jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra viser interesse. Da kan jeg svare "beklager, men tror ikke kjæresten min ville likt at jeg ble med deg på kino (e.l.)", men selv kommer i hvert fall jeg aldri med noe sånt etter flere timer.. Ang. #2: Det virker kjipt å bare møte løgnhalser, men det høres svært underholdende ut å skape en "ny identitet" for en kveld . Men ja, personlig lyver jeg som sagt bare dersom jeg ønsker å unngå oppmerksomhet. Har forøvrig heller aldri opplevd at venninner/kompiser lager slike skrønehistorier på byen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå