Gå til innhold

Journalist-streiken.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kan noen gi meg en god grunn til hvorfor journalistene skal få skrike seg til en uke mer ferie enn alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser seg at jeg klarer å leve uten to aviser om dagen, men dette kan da ikke vare. Det er noe galt om denne gruppen skal få den 6 ferieuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visstnok har de fleste journalister fortsatt 4 ukers ferie. Det de krever er en femte ferieuke + 6 uker for de med 10-års ansiennitet. Virker allikevel ikke som de får alt for mye sympati, men det har vel kanskje noe å gjøre med lønnsnivået????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det slik at de ferskeste har 4 uker, mens de mes fartstid , og de er det jo flest av har 5 uker.

De mener imidlertid at de stresser mer enn andre som sykepleiere, lærere, førskolelærere, fabrikkarbeidere, politi, ja, de har en mye mer stressende hverdag..

Jeg synes det er rart å gå til noe så drastisk som streik for dette... Kan forstå at de vil ha 5 uker alle, men 6? Lov å prøve men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, så uflaks for dette prinseparet at avisene streiker...ingen bryr seg..og godt er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig Waco. Det er deilig å få fri fra sladrepressen. Slippe å se Ari glise mot deg fra alle forsider..

Klarer meg godt uten avisa en stund, det er jo nyheter på TV også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...