Gå til innhold

morgenkvalm?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 23 som har gått på ppillen i 6 år. Har samboer og sex hver dag. Jeg tar sjelden pause med ppillene slik at jeg ikke får mensen.

Sist jeg hadde pause var i janur.

Nå er jeg intenst kvalm hver eneste dag:( jeg kaster opp ca kl 11 , og det er helt forferdelig.

Kan jeg være gravid?? Sjansen er vel liten når jeg har gått på ppiller så lenge og aldri har mensen og aldri glemmer ppillene?? Er en test sikker på kvelden, eller vør jeg ta den imorgen tidlig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta den i morgen med den første urinen. Det er mye bedre det enn å få negativt i dag og tru at du ikke er gravid og så er du kanskje det allikevel. Jeg gjorde den tabben selv og tok det som en selvfølge at jeg ikke var gravid, drakk meg full de to neste helgene og trudde at alt var ok (hadde ingen symptomer), men så våknet jeg opp med "morgenkvalme" (var kvalm 24-7) en dag og skjønte greia. Men jeg hadde slurvet med pillene. Fosteret døde i uke 7, jeg vet ikke hvorfor.

Nå har jeg ikke slurvet med pillene og har vært veldig nøye pga det som skjedde tidligere, hadde pillene i et dosett sammen med en medisin og vitaminer, men ble gravid allikevel! Etter over 10 år på pillen (minus pausen som gravid den første gangen). Så det kan hende at du er gravid du og! Lykke til :hug:

Anonym poster: 1702fcb25e9bf37a350714a447504e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...