Snakkis Skrevet 13. mai 2013 #281 Skrevet 13. mai 2013 Jeg føler med deg Guybrush. Å diskutere med idioter er noe av det vanskeligste som fins. De er blinde ovenfor sin egen dumhet, eller skal jeg si uvitenhet. Som følger til at de virker mer sta enn de faktisk er, når det egentlig bare står på hjerneceller. Da kan de jo heller ikke unnskyldes. Å hei, sersjant. Er du morra hans? Så nå skal du si hva han mener? For det er mye bedre enn om noen putter ord i hans munn? - Det spiller ingen rolle hvilken legning man har, (eller hvilken hudfarge man har) For når du deler opp mennesket del for del, så er vi alle samme fargen på innsiden, og vi har alle sammen en hjerne som styrer seksualiteten vår, følelsene våre.. Så fortell meg så - dersom denne fantasifiguren oppe i himmelen utenfor tid og rom har lagd mennesket i sitt perfekte bilde... ..hvordan er det da unaturlig at kroppen fungerer etter slik den er laget? Så selvmotsigende, det er vel naturlig at mann og kvinne har sex ettersom mannen har penis og kvinnen en kjedeåpning (med livmor som lager barn + at mannen har spermie) og sånn forresten ja vi er like men ikke som mann og kvinne for vi har vel ikke like kjønnsorgan 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #282 Skrevet 13. mai 2013 Sykt vanskelig å vite hva mennesker mener om homofili. Hva mener du? Og hvilken religion har du? Sykdom...? Agnostiker forøvrig. Anonym poster: 1e6f49d2d1895c70ae1a57a9f0ec427d 1
Testosteron Skrevet 13. mai 2013 #283 Skrevet 13. mai 2013 Sånn jeg ser det, så er nok det viktigste aspektet med sex, nytelsen. Så spørsmålet for meg er ikke hvorvidt jeg kommer til å produseren en ny liten Mann42.2, men om jeg kommer til å bli vill og kåt og få en god orgasme. Det er derfor JEG knuller. Faktisk så er det ofte et poeng i seg selv å unngå det med forplantning. Jeg bestreber meg på det, og kan ikke se at det er noe galt med min seksualitet av den grunn. Det er jeg enig i.
fuksia Skrevet 13. mai 2013 #284 Skrevet 13. mai 2013 Leser du selv hva du skriver? jeg svarte på åpningsinnlegget. du følte deg tydeligvis truffet av det jeg sa og begynner å snakke om at dette er et diskusjonsforum og at folk diskuterer og utveksler meninger. jeg skjønner ikke hvordan du kan mene at dette på noen måt er relevant.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #285 Skrevet 13. mai 2013 Handlingen er den samme enten den fører til befruktning eller ikke, så det at man ikke kan få barn på naturmetoden eller bruker prevensjon er ikke relevant. I følge deg er det at to av samme kjønn ikke kan få barn et viktig argument for at homofili er galt, dermed må det også være syndig at heterofile som ikke ønsker eller kan skape barn har sex. Enten det, eller så er ikke mangelen på reproduksjon et argument for at homofili er galt. Anonym poster: d97acc6cce5d5d0e680a8768de90dd12 4
Snakkis Skrevet 13. mai 2013 #286 Skrevet 13. mai 2013 (endret) jeg svarte på åpningsinnlegget. du følte deg tydeligvis truffet av det jeg sa og begynner å snakke om at dette er et diskusjonsforum og at folk diskuterer og utveksler meninger. jeg skjønner ikke hvordan du kan mene at dette på noen måt er relevant. Du siterte meg???? HALLO!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 13. mai 2013 av melonen
Testosteron Skrevet 13. mai 2013 #287 Skrevet 13. mai 2013 Testosterons guide til synd: Hvis du ikke blir gravid, så er det syndig. Enkelt og greit. Iallfall hvis du har det gøy mens du gjør det. Nei. Det er ikke mitt syn, for handlingen er den samme enten man bruker prevensjon eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #288 Skrevet 13. mai 2013 Jeg føler med deg Guybrush. Å diskutere med idioter er noe av det vanskeligste som fins. De er blinde ovenfor sin egen dumhet, eller skal jeg si uvitenhet. Som følger til at de virker mer sta enn de faktisk er, når det egentlig bare står på hjerneceller. Da kan de jo heller ikke unnskyldes. Å hei, sersjant. Er du morra hans? Så nå skal du si hva han mener? For det er mye bedre enn om noen putter ord i hans munn? - Det spiller ingen rolle hvilken legning man har, (eller hvilken hudfarge man har) For når du deler opp mennesket del for del, så er vi alle samme fargen på innsiden, og vi har alle sammen en hjerne som styrer seksualiteten vår, følelsene våre.. Så fortell meg så - dersom denne fantasifiguren oppe i himmelen utenfor tid og rom har lagd mennesket i sitt perfekte bilde... ..hvordan er det da unaturlig at kroppen fungerer etter slik den er laget? Handler ikke om ignoranse slik du poengterer, det reageres på når mennesker som ikke har innsikt og kunnskap uttaler så bastant. Du kan ikke revidere det som står i bibelen og tolket det dit du vil. I følge bibelen så spiller det en vesentlig rolle hvilken legning du har, det kan du ikke revidere etter din egne meninger og synspunkt, og hva du syns er rettferdig og riktig. Skal vi diskutere bibelen, så forholder du deg til hva som står i den, ikke hva du mener er riktig. Anonym poster: 4da1441a070a5089e8d68f24c88aae1f 1
Snakkis Skrevet 13. mai 2013 #289 Skrevet 13. mai 2013 Handler ikke om ignoranse slik du poengterer, det reageres på når mennesker som ikke har innsikt og kunnskap uttaler så bastant. Du kan ikke revidere det som står i bibelen og tolket det dit du vil. I følge bibelen så spiller det en vesentlig rolle hvilken legning du har, det kan du ikke revidere etter din egne meninger og synspunkt, og hva du syns er rettferdig og riktig. Skal vi diskutere bibelen, så forholder du deg til hva som står i den, ikke hva du mener er riktig. Anonym poster: 4da1441a070a5089e8d68f24c88aae1f Hvem snakker du til? Baphomet??? Sto ikke noe spesielt om bibelen i det du siterte.
Testosteron Skrevet 13. mai 2013 #290 Skrevet 13. mai 2013 Beklager, men når du snakker norsk så er du nødt til å forholde deg til definisjonene av de norske ordene du bruker. Så du mener at voksne mennesker ikke i noen sammenhenger kan betegnes som "barn"? Er ikke du barnet til foreldrene dine kanskje? 1
Gjest Baphomet Skrevet 13. mai 2013 #291 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Så selvmotsigende, det er vel naturlig at mann og kvinne har sex ettersom mannen har penis og kvinnen en kjedeåpning (med livmor som lager barn + at mannen har spermie) og sånn forresten ja vi er like men ikke som mann og kvinne for vi har vel ikke like kjønnsorgan Jeg leser og jeg leser. Ikke finner jeg noe svar, så jeg spør deg igjen hvis du kaller meg selvmotsigende. Hva er du da, som ber andre ikke putte ord i andres munn; i mens du samtidig er en annens talsmann? Så selvmotsigende, det er vel naturlig at mann og kvinne har sex ettersom mannen har penis og kvinnen en kjedeåpning (med livmor som lager barn + at mannen har spermie) Kjeder har jeg rundt halsen. Men jeg skal forsøke å ta deg seriøst, bare på grunn av at jeg er snill. Hvem er du til å definere naturlig? (ut i fra formen på kjønnsorganer). Det finner andre typer vaginaer som tilhører andre arter. Så hvis du konkluderer naturlighet ned til guttetiss+jentetiss= ;) så er det rart at for eksempel Bibelen sier at de som har sex med dyr skal settes til døden. Men selvfølgelig dette fører ikke til barn, men det er fortsatt hannkjønn og hunnkjønn. Når noen sier "det føles helt naturlig for oss", som er homofile - sier du da at de føler..feil? Endret 13. mai 2013 av Baphomet 3
Gjest Baphomet Skrevet 13. mai 2013 #292 Skrevet 13. mai 2013 (endret) - Endret 13. mai 2013 av Baphomet 2
fuksia Skrevet 13. mai 2013 #293 Skrevet 13. mai 2013 Du siterte meg???? HALLO!!!!!!!!!!!!!!!! ikke det første inlegget nei.
Snakkis Skrevet 13. mai 2013 #294 Skrevet 13. mai 2013 Jeg leser og jeg leser. Ikke finner jeg noe svar, så jeg spør deg igjen hvis du kaller meg selvmotsigende. Hva er du da, som ber andre ikke putte ord i andres munn; i mens du samtidig er en annens talsmann? Kjeder har jeg rundt halsen. Men jeg skal forsøke å ta deg seriøst, bare på grunn av at jeg er snill. Hvem er du til å definere naturlig? (ut i fra formen på kjønnsorganer). Det finner andre typer vaginaer som tilhører andre arter. Så hvis du konkluderer naturlighet ned til guttetiss+jentetiss= ;) så er det rart at for eksempel Bibelen sier at de som har sex med dyr skal settes til døden. Men selvfølgelig dette fører ikke til barn, men det er fortsatt hannkjønn og hunnkjønn. Når noen sier "det føles helt naturlig for oss", som er homofile - sier du da at de føler..feil? Jeg ser du skriver mye bla bla bla, men for å svare på det som er relevant og ikke det at du er så LITEN at du måtte henge deg opp i en skrivefeil å bruke det for alt det var verdt. Det er ikke galt at en mann er glad i en annen mann. Men det er galt å begjære en mann. Å føle for og begjære er to forskjellige ting. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #295 Skrevet 13. mai 2013 Hvem snakker du til? Baphomet??? Sto ikke noe spesielt om bibelen i det du siterte. Baphomet, så klart:) Han mener at det ikke spiller noen rolle hvilken legning du har, greit at han mener det, men det er ikke det som står i bibelen. Og derfor blir det useriøst av ham å snakke hva han mener er riktig og hva som gjenspeiler han syns om homofile, her diskutere vi kristendommen og bibelen, og i følge den er homofili synd. Anonym poster: 4da1441a070a5089e8d68f24c88aae1f 1
Snakkis Skrevet 13. mai 2013 #296 Skrevet 13. mai 2013 ikke det første inlegget nei. OK! Beklager, ingen skal sitere deg? Det som er greien?
Snakkis Skrevet 13. mai 2013 #297 Skrevet 13. mai 2013 Baphomet, så klart:) Han mener at det ikke spiller noen rolle hvilken legning du har, greit at han mener det, men det er ikke det som står i bibelen. Og derfor blir det useriøst av ham å snakke hva han mener er riktig og hva som gjenspeiler han syns om homofile, her diskutere vi kristendommen og bibelen, og i følge den er homofili synd. Anonym poster: 4da1441a070a5089e8d68f24c88aae1f Ok for jeg har ikke sett at han har nevnt noe spesielt fra bibelen, men ok
Testosteron Skrevet 13. mai 2013 #298 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg er ikke usaklig, jeg er spydig. Det er noe helt annet. Det er en retorisk argumentasjonsform som ligget tett opp til ironi og sarkasme. Slik jeg ser det. Jeg skjønner at du bare skriver så godt du kan og i poengtert form din oppfatning av hva jeg skriver. Jeg har kanskje uttrykt meg dårlig siden du ikke helt har klart å gripe mitt budskap, men jeg har vel heller ikke helt klart å oppfatte ditt budskap riktig. Det er en del subjektivt skjønn inne i bildet, og derfor har man gjerne ulikt syn. Endret 13. mai 2013 av Testosteron 1
Gjest Baphomet Skrevet 13. mai 2013 #299 Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg ser du skriver mye bla bla bla, men for å svare på det som er relevant og ikke det at du er så LITEN at du måtte henge deg opp i en skrivefeil å bruke det for alt det var verdt. Mindre er du, som kaller en annen liten - bare fordi han vil hjelpe deg med å ikke begå de samme skrivefeilene flere ganger. Baphomet, så klart:) Han mener at det ikke spiller noen rolle hvilken legning du har, greit at han mener det, men det er ikke det som står i bibelen. Og derfor blir det useriøst av ham å snakke hva han mener er riktig og hva som gjenspeiler han syns om homofile, her diskutere vi kristendommen og bibelen, og i følge den er homofili synd. Anonym poster: 4da1441a070a5089e8d68f24c88aae1f Beklager, emnetittelen sa aldri at vi skal diskutere kristendommen og Bibelen. Jeg beklager også for at jeg ikke tar en eventyrbok skrevet av mennesker for 2000 år siden som fakta, og dermed baserer meningene mine ut fra den i en diskusjon. Men igjen, hvem er jeg til å dømme deg hvis du lever etter en bok? Endret 13. mai 2013 av Baphomet 4
Testosteron Skrevet 13. mai 2013 #300 Skrevet 13. mai 2013 Å diskutere med idioter er noe av det vanskeligste som fins. De er blinde ovenfor sin egen dumhet, eller skal jeg si uvitenhet. Som følger til at de virker mer sta enn de faktisk er, når det egentlig bare står på hjerneceller. Da kan de jo heller ikke unnskyldes. Det er sant, men hvem som er idiotene her er det ulike meninger om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå