Gå til innhold

Jeg skal kjøre opp i morgen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff. Gruer meg så sinnssykt. Jeg har ikke fått sommerfugler i magen enda (og gruer meg iallefall til de kommer!), men jeg føler meg skikkelig dårlig og.. Ja, gruer meg generelt noe innforj*****!!!

Jeg kan å kjøre bil. Det vet jeg. Jeg har øvd mye og jeg har gjort det ekstremt bra (i følge kjørelæreren min) nå de siste ukene, men likevel så ja.. Jeg kjenner meg klar, det gjør jeg, men jeg er så redd for å stryke. Jeg VIL og MÅ ha lappen nå...

Er det noen som har noen tips? Jeg gruer meg så fælt. Skal heldigvis kjøre opp veldig tidlig i morgen.. Så forhåpentligvis om 12 timer har jeg lappen.. Dæven. :(

Anonym poster: efc84c90134b58c7ad1f9b936c8372b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust ut og slapp av! Min motivasjon nummer 1. var "tenk hvor mange idioter som har klart det her før meg. Dette klarer jeg!". Rett og slett - tenk positivt, og prøv så godt det lar seg gjøre å unngå å stresse. Se for deg situasjonen i morgen, du hilser blidt på sensor og kjører superbra. I morgen må du bare huske å ta deg god tid, og skulle du komme til å gjøre noe feil, bare glem det og fortsett kjøringen som alt har gått supert. Du skal det går fint, masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at sensor ikke er der for å finne feilene dine, men h*n er der som en siste sjekk for at du er klar for å kjøre bil alene.

Gå og legg deg og våkne opp uthvilt til i morgen. Dette klarer du helt fint.

Lykke til. :)

Anonym poster: 7cbc6f4f37b0d5c1b61922d0e9b5cb2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...