Gå til innhold

Skremt?

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine22
Skrevet

I datingprosessen får jeg ofte høre at jeg virker moden for alderen, og at man ikke skulle tro at jeg "bare" er 22 år .. Jeg har alltid vært voksen for alderen, og det er bare slik jeg er. Vil si at jeg kanskje er litt mer reflektert og har andre interesser enn mange av mine jevnaldrende, men trodde virkelig ikke slike ting skulle være et hinder for å møte noen.

For de jeg dater blir dette et problem.

Blir frustrert når man treffer en man virkelig liker- og så etter en stund bryter han fordi " jeg virker for voksen". Kanskje jeg bare har truffet på feil type menn :fnise:

Blir virkelig menn skremt av slikt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja... Dessverre

Anonym poster: 0bbf7907cbc2d15a491fce17097661e6

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Neida, bare menn som ikke er på samme nivå som deg. Jeg pleier som regel å ende opp med damer som er eldre enn meg. Jeg kommer bedre overens med de, enn jevnaldrene.

Endret av .-L-.
Gjest JakeGreen
Skrevet

Er det jevngamle gutter som mener du er for voksen? I så fall, har du vurdert å møte litt eldre menn?

Ellers er det å kalle en jente "moden for alderen" det eldste komplimentet i boken og spør du de fleste jenter så vil de svare at de føler deg seg mer modne for alderen enn sine jevngamle. Rart det der.

:)

Gjest Sunshine22
Skrevet

Er det jevngamle gutter som mener du er for voksen? I så fall, har du vurdert å møte litt eldre menn?

Ellers er det å kalle en jente "moden for alderen" det eldste komplimentet i boken og spør du de fleste jenter så vil de svare at de føler deg seg mer modne for alderen enn sine jevngamle. Rart det der.

Ja, det er de jevngamle som mener dette:) Mulig jeg må vurdere å treffe eldre menn :)

Takk for svar!

Skrevet

Hvilke karakteristika er det som gjør at du er å regne som mer voksen™ enn dine samtidige? Jeg er genuint interessert. Går det på interesser, kulturelle tilbøyeligheter, samtalepreferanser?

AnonymBruker
Skrevet

Man bruker jo å si at kvinner dater eldre menn og menn dater yngre kvinner. At du er moden for alderen hjelper ikke når menn på din alder henger litt etter naturlig. Prøv å finn deg noen som er et par år eldre.

Anonym poster: adc89f5da4af90dba8d155ef4d496112

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 og ser etter modne kvinner. Det går for eksempel på at man er løsningsorientert, liker å diskutere litt i dybden og prøver å se helheten fremfor å henge seg opp i små detaljer. Man har også kommet et stykke forbi "hva", og spør derfor gjerne også "hvorfor". Et eksempel til er at man beholder troen og klarer å være modig selv i vanskelilge situasjoner. Jeg tror modenhet er veldig subjektivt, men dette er de assosiasjonene jeg får. Hvis dette beskriver deg, så hadde jeg sannsynligvis gått ut med deg.

Anonym poster: 7e965d9883982545e4bd3d5bc5926b9a

Gjest Sunshine22
Skrevet

Hvilke karakteristika er det som gjør at du er å regne som mer voksen™ enn dine samtidige? Jeg er genuint interessert. Går det på interesser, kulturelle tilbøyeligheter, samtalepreferanser?

Det omfatter alle de nevnte ting ovenfor: liker blant annet å gå på teater og lese litteratur. Jeg er også interessert i politikk og det som skjer i samfunnet.

Gjest Sunshine22
Skrevet

Jeg er 24 og ser etter modne kvinner. Det går for eksempel på at man er løsningsorientert, liker å diskutere litt i dybden og prøver å se helheten fremfor å henge seg opp i små detaljer. Man har også kommet et stykke forbi "hva", og spør derfor gjerne også "hvorfor". Et eksempel til er at man beholder troen og klarer å være modig selv i vanskelilge situasjoner. Jeg tror modenhet er veldig subjektivt, men dette er de assosiasjonene jeg får. Hvis dette beskriver deg, så hadde jeg sannsynligvis gått ut med deg.

Kan kjenne meg igjen i disse assosiasjonene . Jeg går gjerne i dybden når jeg diskuterer eller snakker med noen, og forsøker å se helheten istedet for alle mindre detaljer. Er en person som søker ny kunnskap, likeså nye perspektiver og vinklinger på ulike ting. En fremtidig kjæreste må nok utfordre meg mentalt, og det må være rom for de dype samtalene.

Det er viktig å ha noen like interesser, men det er også bra å ha noen ulike. Uansett er det helt avgjørende at man har forståelse for hverandres interesser, og at man gir hverandre tid til dem.

Så må vell forsøke å date noen som er litt eldre, så kanskje muligheten for kjærlighet dukker opp :)

Takk til alle som har svart i tråden:)

Skrevet

Kan kjenne meg igjen i disse assosiasjonene . Jeg går gjerne i dybden når jeg diskuterer eller snakker med noen, og forsøker å se helheten istedet for alle mindre detaljer. Er en person som søker ny kunnskap, likeså nye perspektiver og vinklinger på ulike ting. En fremtidig kjæreste må nok utfordre meg mentalt, og det må være rom for de dype samtalene.

Det er viktig å ha noen like interesser, men det er også bra å ha noen ulike. Uansett er det helt avgjørende at man har forståelse for hverandres interesser, og at man gir hverandre tid til dem.

Så må vell forsøke å date noen som er litt eldre, så kanskje muligheten for kjærlighet dukker opp :)

Takk til alle som har svart i tråden:)

Utveksle et par PMer og vips så har dere begge fått det som dere vil ;)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Ja, det er de jevngamle som mener dette:) Mulig jeg må vurdere å treffe eldre menn :)

Takk for svar!

Er du hot?

Jeg kan kanskje være interessert.

Gjest Sunshine22
Skrevet

Er du hot?

Jeg kan kanskje være interessert.

;)

Gjest JakeGreen
Skrevet

;)

I'm serious like a heart attack, honey.

Men sannsynligvis er du for moden for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...