Gå til innhold

Er dette kleint, eller koselig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da går jeg rett på sak; det er en fin fyr på jobben som jeg ikke vet så mye om, der i blant om han er singel eller ei, men tror han har lagt litt merke til meg også. Det er bare det at jeg er ganske sjenert, så det blir nok til at han passerer. Men jeg vil alilkevel at han skal vite hvor fin han er, og tenker at jeg kanskje kan skrive en hyggelig anonym lapp til han for ikke annet enn å håpe på at det vil gjøre dagen hans. Tror dere det ville vært hyggelig, eller keleint og upassende siden vi jobber sammen? :)

Anonym poster: 5a95ed2203ea1614f58ee358e5e4ad4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig. Bare hyggelig. Ikke gjør det til en vane, akkurat, i tilfelle han er i et forhold eller ikke er videre interessert, men det hadde jeg (som mann) bare tatt som sjarmerende og en form for oppmerksomhet jeg gjerne får :)

Anonym poster: 7fe809a57efa9a079afc97ce6809ac7b

AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig for ham uansett. Så for all del kjør på.

Men det kan selvsagt både være kleint og upassende. Det kommer jo an på om han er singel eller ikke, f.eks.

Anonym poster: 723ead92a1d603162955568081f68dd7

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Nettinett, hva synes du som er psykologen her?

Anonym poster: 5a95ed2203ea1614f58ee358e5e4ad4f

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis dette er ne fyr du gjerne vil at det skal skje noe med, så hjelper jo ikke en anonym lapp? Hva med å slå av en prat når begge skal hente seg kaffe eller noe?

Anonym poster: 01f80772e461dd90134be4c4a2a08233

AnonymBruker
Skrevet

Ta heller kontakt med han, dere jobber jo sammen! Så det er jo bare hyggelig.

Jeg ønsket å bli kjent med en på jobb, men viste ingenting om han. Så jeg tok en råsjanse å la han til på facebook. Vi har pratet litt etter det og jeg føler vi har blitt kjent, og det er ikke kleint i det hele tatt :)

Så ta en sjanse, kjære deg! :D

Anonym poster: ed1129383695e65873f264c7abae8f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...