Molimaki Skrevet 25. mars 2013 #1 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har morbus crohn og nu nylig fået konstatert leddgikt. Jeg er ekstrem trøtt for tiden. Spiller ingen rolle om jeg sover lite eller mye, føler mig hele tiden trøtt og utslitt. Dei sidste par dage har jeg begyndt å glemme ting. F.eks Igår skulle jeg bake boller, bakt dem 1000 ganger før, å så kunne jeg ikke huke hvordan. Jeg stod der med alle ingredienserne til å bake, men kunne ikke huske hvordan jeg skulle gjøre det. Jeg forsøkte allikevel, ved å oppløse gjæren i den varme smeltet smør. Først der husket jeg hvordan og måtte selvsagt kaste det jeg hadde lager og begynde på nytt. Idag skulle jeg handle, tar en handlevogn, legger mønten i og pludselig kan jeg ikke huske hvordan jeg får vognen "fri", går 1 minutter, hvor jeg står og trækker i den og virkelig forsøker å prøve å huske hvordan jeg gjør dette. Plutselig husker jeg det igen. Det er så skræmmende...nogen der ute, der har prøvd lignende?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #2 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har morbus crohn og nu nylig fået konstatert leddgikt. Jeg er ekstrem trøtt for tiden. Spiller ingen rolle om jeg sover lite eller mye, føler mig hele tiden trøtt og utslitt. Dei sidste par dage har jeg begyndt å glemme ting. F.eks Igår skulle jeg bake boller, bakt dem 1000 ganger før, å så kunne jeg ikke huke hvordan. Jeg stod der med alle ingredienserne til å bake, men kunne ikke huske hvordan jeg skulle gjøre det. Jeg forsøkte allikevel, ved å oppløse gjæren i den varme smeltet smør. Først der husket jeg hvordan og måtte selvsagt kaste det jeg hadde lager og begynde på nytt. Idag skulle jeg handle, tar en handlevogn, legger mønten i og pludselig kan jeg ikke huske hvordan jeg får vognen "fri", går 1 minutter, hvor jeg står og trækker i den og virkelig forsøker å prøve å huske hvordan jeg gjør dette. Plutselig husker jeg det igen. Det er så skræmmende...nogen der ute, der har prøvd lignende? Så skremmende! Lege, i morgen! Ring og bestill time! Anonym poster: ae9fd6db100c70c954c96c6bca714f45
Molimaki Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2013 Jeg forsøkte å ringe legen idag, men dei er gått på påskeferie allerede, så er først tilbake tirsdag d.2.april. Svareren sa godt nok man kunne ringe legevakten ved akut sykdom, men vil ikke virke hysterisk heller:/
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Smerter og trøtthet svekker hukomelsen veldig,dette er dessverre helt normalt. Anonym poster: f982d92a9178b68da36bac6c4d4e74dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå