Gå til innhold

Hvordan være dominant i sengen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk vite at han jeg liker, liker at jenta er litt dominant. Ikke på en type S/M-måte.

Jeg har aldri vært typisk dominant i sengen, men vil jo prøve det for hans skyld. Synes det kan virke spennende, men har dere gutter noen tips, fordi jeg vil ikke begynne på det, og så plutselig ende opp uten å ane hva jeg skal gjøre videre, så greit med noen triks i ermet!

Anonym poster: bf962f0fbd0b6e6c427840d5db1f6ea9

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tja, "litt dominant"......

Om det ikke crasher fullstendig med hans egne grenser så kan det aller enkleste for deg være å kjøre litt bondage light.

Blindfold og tau eller bånd.

Da får du totalkontroll uten at han har muligheter til å bidra med annet enn sin egen submissive side og sin egen nytelse og lyst.

Du får fritt leide til å leke, småerte, slikke, suge, sette deg på ham, bruke ham til fulle.

Luft idèen. Det er ikke alle menn som tenner på akkurat tanken om å være fratatt all kontroll, så mulig jeg er utenfor hans egen akseptgrense mht. 'litt dominant' her nå altså.

Skrevet

Det kan bety at han liker at du er mest aktiv, sånn at det er du som bestemmer stillingene, og bytter aktivt mellom dem... Bare ta ansvar for sexen, og vær den som tar initiativet. Vis han at du syns han er så digg at du ikke greier å styre deg, på en måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell han hva DU forventer at han skal gjøre i senga. Bruk han slik du vil, vær krevende og bestemt. Dette tenner han garantert på. Og vær ærlig med deg selv, ikke vær flau over å være deg selv. Det blir feil med skuespill, vær deg selv. Liker du at han slikker deg i timesvis, vel, så skal han slikke deg i timesvis...

Anonym poster: 21c88058914adf2969522916b0ddd7af

Skrevet

Det kan bety at han liker at du er mest aktiv, sånn at det er du som bestemmer stillingene, og bytter aktivt mellom dem... Bare ta ansvar for sexen, og vær den som tar initiativet. Vis han at du syns han er så digg at du ikke greier å styre deg, på en måte.

Har ikke noe å tilføye til det du skriver, men jeg bet meg seriøst merke i underteksten din - sitatene om din tilhørighet og intelligens.

Er du liksom klassens klovn og besserwisser eller hva skal det bety?

Skrevet

Har ikke noe å tilføye til det du skriver, men jeg bet meg seriøst merke i underteksten din - sitatene om din tilhørighet og intelligens.

Er du liksom klassens klovn og besserwisser eller hva skal det bety?

Det er bare vanlig drittslenging fra folk som ikke liker meg, så det betyr nok ikke noe mer enn at de som skrev det, syns jeg er plagsom.

Skrevet

Det jeg forbinder med det er at man tar styringen. Er kanskje mest på toppen, aktivt bytter på stillinger, og er verbal om hva du vil han skal gjøre osv.

Om man aldri helt har gjort det før, kan det være vanskelig å bare automatisk gå inn i den rollen, i hvert fall om det ikke faller seg slik naturlig. Du kan jo spørre han om han kan utdype litt hva han mener med dominant?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Du må lokke litt av hans eget fantasimaterial ut av ham for at dette skal bli vellykket.

Snakk med ham om hva som tenner ham ved tanken på at du er "litt dominant".

Det kan være flere varianter (mange) av dominans ute og går her, det ser du bare av svarene og innspillene i denne tråden.

Og, som så riktig påpekt, du må selv ha lyst til og tenne på tanken om å være den som har styringen og kontrollen over ham og hans lyst, hans nytelse, der og da.

Om du ikke har en spire til dette i deg selv så blir det nok litt vanskelig kan jeg tenke meg.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Fikk vite at han jeg liker, liker at jenta er litt dominant. Ikke på en type S/M-måte.

Jeg har aldri vært typisk dominant i sengen, men vil jo prøve det for hans skyld. Synes det kan virke spennende, men har dere gutter noen tips, fordi jeg vil ikke begynne på det, og så plutselig ende opp uten å ane hva jeg skal gjøre videre, så greit med noen triks i ermet!

1. hvordan fikk du vite det?

2. hva legger han/du i begrepet "dominant"?

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg vil tro han liker at du tar styringen ved å fortelle han hva du vil han skal gjøre på deg og hva du vil gjøre med han .

Initiativ til hva som skal gjøres i senga og initiativ til sex generelt.

Du kan feks begynne med å ta på han , suge han, runke han, sette deg over han , ri han , Bestemme at han skal slikke deg ved å sette deg over fjeset hans. Styre han litt i det sexuelle.

AnonymBruker
Skrevet

1. hvordan fikk du vite det?

2. hva legger han/du i begrepet "dominant"?

Jeg spurte hva han likte i sengen, og han sa "jeg liker at jenta er litt mer dominant", men jeg spurte ikke mer om det, ble litt skuffet egentlig, siden jeg som regel liker at mannen er mer dominant, men sa ikke det. Har tenkt på det, og husker at med eksen, så pleide jeg å gjøre litt forskjellige ting der jeg hadde styringen, som å ta bind for øynene hans, og kommandere litt. Og syntes jo at det var spennende, men vet ikke om det er slik dominant han mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...