Gå til innhold

Han tror jeg faker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke snakk om orgasmen, men altså stønningen. Nå nettopp så stoppet han opp midt i akten og lirte av seg "Du faker".

Det gjorde jeg så absolutt ikke! Jeg stønnet sånn som falt naturlig for meg. Tenkte ikke på annet enn nytelsen han ga meg. Men når han stoppet opp og sa at jeg faket, så ødela han alt. Det er rett og slett sårende. Han har sagt det en gang før også.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Føler at sexlivet vårt er blitt dårligere og dårligere. Nå klarte han ikke å komme engang. Selv om han holdt på en stund.

Han runker riktignok en del da. par ganger daglig. Og jeg vet at han tar i ganske hardt. Kan det ha noe med det å gjøre?

Har prøvd å ta det opp med han før, at jeg føler at runkinga hans går litt utover sexlivet vårt. Føler at runkinga blir litt som en erstatning.

Det som skjer er at han et par ganger daglig sier han skal opp på do for å tisse, og så blir han ståendes der i nærmere 20-30 minutter. Når han kommer ned så sier han at han var å runka.

Jeg har fortalt han at det gjør ikke noe om han runker, bare det ikke går utover sexlivet vårt - noe det nå har begynt å gjøre. Føler jeg da.

Må innrømme at jeg føler meg ganske lost oppi dette og vet ikke helt hva jeg skal tenke eller føle rundt det. Ei heller hva jeg skal gjøre med det.

Anonym poster: c8c282930bd7d8901986bb6bd77c8c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du?

Runker han når du er sammen med han?

Jeg har ingenting i mot at min mann runker når han er alene, når jeg ikke er hjemme osv.

Men å runke når jeg er i samme hus, da hadde jeg blitt forbanna.

Ikke rart det ødelegger sexlivet deres. Han bruker jo opp all mojo'n sin på seg selv.

Litt selfpleasing i ny og ne er ikke fy fy, men når partneren din er tilgjengelig, så er det FY FY

• Liker 2
Skrevet

Virker som om han har veldig dårlig selvtillit. Du burde fortelle han at du synes det er veldig godt og at det er derfor du stønner. Si at du aldri faker :)

• Liker 1
Skrevet

Kødder du?

Jeg har ingenting i mot at min mann runker når han er alene, når jeg ikke er hjemme osv.

Ikke rart det ødelegger sexlivet deres. Han bruker jo opp all mojo'n sin på seg selv.

Litt selfpleasing i ny og ne er ikke fy fy, men når partneren din er tilgjengelig, så er det FY FY

Hvorfor det? Så lenge egenbehandlingen ikke går ut over deres felles seksualliv burde det da ikke være noe problem.

Du sier det er greit med selvbehandling, men ikke når partneren er tilstede, er du alltid klar til sex det øyeblikket partneren din er det? Har du alltid lyst i det øyeblikket partneren din har lyst? Skeptisk!

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor det? Så lenge egenbehandlingen ikke går ut over deres felles seksualliv burde det da ikke være noe problem.

Du sier det er greit med selvbehandling, men ikke når partneren er tilstede, er du alltid klar til sex det øyeblikket partneren din er det? Har du alltid lyst i det øyeblikket partneren din har lyst? Skeptisk!

nei men da er det det å gi partneren en hjelpende hånd da. Runke, suge? vice versa

Ikke plutselig oppdage at han har vært på badet og tatt seg en jokk uten å i det hele tatt gitt antydning til å være kåt..

• Liker 1
Skrevet

nei men da er det det å gi partneren en hjelpende hånd da. Runke, suge? vice versa

Ikke plutselig oppdage at han har vært på badet og tatt seg en jokk uten å i det hele tatt gitt antydning til å være kåt..

Man skal gjerne være i humør til å gå ned på partneren og ;)

Dessuten er det ikke alltid at det er kåthet som ligger bak en egenbehandling, tro det eller ei. Det kan være for å roe seg ned, lette på en begynnende hodepine, for å nevne noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er det ikke alltid at det er kåthet som ligger bak en egenbehandling, tro det eller ei. Det kan være for å roe seg ned, lette på en begynnende hodepine, for å nevne noe.

Virker som om han har veldig dårlig selvtillit. Du burde fortelle han at du synes det er veldig godt og at det er derfor du stønner. Si at du aldri faker :)

Det har jeg ikke tenkt på! Skal gjøre det neste gang noe sånt skjer.

Kødder du?

Ganske enig. Selv om jeg ikke så noe imot at han koser seg litt selv om jeg er i hus. Hadde jo vært koselig om han kunne kost seg litt selv om jeg sitter her da. Istedet for å forsvinne opp på badet hele tiden. Jeg syns det er ganske sexy å se på at han runker. Men det er jo ikke noe jeg skal tvinge på han, hvis han syns det er kleint eller noe slik.

Ser også at du fikk en kommentar på om du er med hver gang partneren vil ha sex og det greiene der. Og har bare lyst til å si at selv så har jeg vel ikke hatt lyst på sex akkurat der og da kun et par/tre ganger igjennom det året og 2 månedene vi har vært ilag. Jeg er ganske sexlysten selv, og ikke så veldig vond å be. ;)

Beklageligvis så får jeg veldig lite ut av å kose meg selv, siden jeg ikke kommer. Aldri kommet før. Verken på egenhånd eller med andres hjelp.

Hmm. Kanskje det har noe med runkina hans å gjøre? At han syns det er kjipt at jeg ikke får til å komme. Skulle så gjerne ønsket at jeg klarte det. Men vet ikke helt hva jeg skal foreta meg for å få det til.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Og noe selvbehandlig innimellom er jo helt greit! Selv om jeg er i hus. Men når det er flere ganger daglig, hver dag og jeg føler det går utover sexlivet vårt - så syns jeg det begynner å bygge seg på til å bli et problem. Er du enig eller er jeg fjollete og nærtagen?

(fikk det ikke med i forrige innlegg. Ble noe tull.)

TS

Skrevet

Nei men en hjelpendes hånd da? Det klarer alle, uansett hva årsaken til at mannen trenger en utløsning. Om det er kåthet, hodepine eller noe annet.

Ut ifra hva TS skriver, så er det ikke sjelden dette skjer. Og når det går ut over sexlivet deres, så er det forståelig at hun reagerer.

Det finnes nok av egoister i senga (og utenfor også tydeligvis) så de som kan forstå typen til TS...enough said

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på! Skal gjøre det neste gang noe sånt skjer.

Ganske enig. Selv om jeg ikke så noe imot at han koser seg litt selv om jeg er i hus. Hadde jo vært koselig om han kunne kost seg litt selv om jeg sitter her da. Istedet for å forsvinne opp på badet hele tiden. Jeg syns det er ganske sexy å se på at han runker. Men det er jo ikke noe jeg skal tvinge på han, hvis han syns det er kleint eller noe slik.

Ser også at du fikk en kommentar på om du er med hver gang partneren vil ha sex og det greiene der. Og har bare lyst til å si at selv så har jeg vel ikke hatt lyst på sex akkurat der og da kun et par/tre ganger igjennom det året og 2 månedene vi har vært ilag. Jeg er ganske sexlysten selv, og ikke så veldig vond å be. ;)

Beklageligvis så får jeg veldig lite ut av å kose meg selv, siden jeg ikke kommer. Aldri kommet før. Verken på egenhånd eller med andres hjelp.

Hmm. Kanskje det har noe med runkina hans å gjøre? At han syns det er kjipt at jeg ikke får til å komme. Skulle så gjerne ønsket at jeg klarte det. Men vet ikke helt hva jeg skal foreta meg for å få det til.

Har du prøvd vibrator? Det er eneste måten jeg klarer å komme på. Du får de ganske små så da vil de heller ikke være i veien når dere hygger dere

Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Og noe selvbehandlig innimellom er jo helt greit! Selv om jeg er i hus. Men når det er flere ganger daglig, hver dag og jeg føler det går utover sexlivet vårt - så syns jeg det begynner å bygge seg på til å bli et problem. Er du enig eller er jeg fjollete og nærtagen?

(fikk det ikke med i forrige innlegg. Ble noe tull.)

TS

Jeg har full forståelse for at du reagerer når ståa i heimen er som den er. Det virker som om kjæresten din har en barnslig holdning til egenbehandlingen sin. Det at han skal poengtere at han har tatt seg en runk på den måten er bare teit.

Du føler at hele opplegget går utover deres felles seksualliv og da er det jo et problem. Og problemer på denne måten må man snakke om.

Skrevet

Nei men en hjelpendes hånd da? Det klarer alle, uansett hva årsaken til at mannen trenger en utløsning. Om det er kåthet, hodepine eller noe annet.

Ut ifra hva TS skriver, så er det ikke sjelden dette skjer. Og når det går ut over sexlivet deres, så er det forståelig at hun reagerer.

Det finnes nok av egoister i senga (og utenfor også tydeligvis) så de som kan forstå typen til TS...enough said

Hvis du ser hva jeg skrev første gang jeg siterte deg her, så ser du at det jeg skriver ikke er for å forsvare mannen til TS.

Så lenge egenbehandlingen ikke går ut over deres felles seksualliv burde det da ikke være noe problem.

Det jeg reagerte på var at du hadde blitt sint om din mann tok seg en runk mens du var i hus.

Men for all del, om du vil stå på pinne seksuelt for mannen din, så er jo det ditt valg. Selv foretrekker jeg både å la min partner ha noe som bare er hennes, og noe som bare er mitt. Vårt samliv blir ikke lidende av den grunn. Det er kun jeg som eier min seksualitet, og jeg eier kun min egen.

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Forstår godt at du reagerer. Hvorfor kan han ikke runke framfor deg da og kanskje gjøre deg opphisset så du kan få delta?

Dette går jo ut over sexlivet deres at han oppfører seg sånn.Si til han at du gjerne vil delta når han koser seg, så kan du kose med deg selv og samtidig.

Fortell han at du ikke faker men synes det er deilig med sex med han

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres veldig bra ut! Altså disse svarene jeg får. (:

Skal definitvt ha dette i bakhode hvis en eventuell hendelse skulle dukke opp igjen! Kanskje jeg viser han tråden her hvis det skulle måtte gå så langt. :P

-TS

Skrevet

Høres ut som han ikke har den største seksuelle selvtilliten. Kanskje har han også et skamfullt forhold til egen seksualitet eller onani fra oppveksten? Det er mange kvinner der ute som ikke ser på det som naturlig å gi mannen en hånd eller noe annet/mer om han er kåt og de ikke vil ha sex, så det er egentlig ikke så veldig overraskende at han ikke tenker på det. Har du sagt at han kan få en runk eller BJ om han er kåt men ikke vil ha/orker sex? En hjelpende hånd, spesielt med glidemiddel, slår jo egen høyrehånd, skulle jeg mene.

Kan godt være at man kan runke seg til "nedsatt følelse" ved at man venner seg til at det skal være røft, og at noe annet da ikke stimulerer nok, det vet jeg faktisk ikke. Men det går jo an å lufte ideen for ham. Her må det jo uansett snakkes, som fruBeist sier.

Å ta initiativet til sex er forøvrig den beste selvtillitsboosten du kan gi ham, lite som får en mann til å føle seg mer seksuelt attraktivt enn at dama hopper på ham med kåtskap lysende i øynene. Vi liker å se at dere er sultne på oss vi og. ;) Kan jo godt hende du gjør det allerede da.

Skrevet

Bare fordi jeg lurer; dere som sier at man kan gi en bj eller hjelpende hånd når partneren ikke vil ha sex men en utløsning. Hvordan definerer dere sex? For meg er slikt i aller høyeste grad sex, og det jeg gjør med meg selv er noe helt eget.

Skrevet

Jeg synes og blowjob og runking i og for seg er sex, men regner med det fremgår i sammenhengen her hva man mener. Samleie er ikke et ord jeg pleier å bruke, så da blir sex fort brukt i stedet for samleie. Det var jo en tråd her der en jente lurte på hvor mange hun hadde hatt sex med fordi hun ikke var sikker på hva som talte, men ellers er det vel ikke så farlig hva man kaller det. :P

AnonymBruker
Skrevet

Foreløpig er det blitt mye bedre! Er noen dager siden han gjemte seg på do nå, og jeg har også nevnt for han at hvis han en gang ikke orker sex, så kan jeg bare suge han. Han var veldig positivt innstilt til det ihvertfall! Sexlivet vårt er bedre nå enn det var før jeg skrev dette innlegget - så får jeg bare håpe at det holder seg slik. (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...