AnonymBruker Skrevet 26. mars 2013 #21 Skrevet 26. mars 2013 Hun ser ut som ei hore. Anonym poster: 307086fc59bde485907287e9dfb2b8ec Så mao: Tatt med hjem kl halv tre når kranene stenges og knullet: ja. Holdt kjeft om det: Ja. Datet: nei? Å se slutty ut er jo ikke bare negativt om det er det man er ute etter den kvelden. Så lenge ingen andre jenter du ikke vil miste respekten til ser deg. Kan jo være man vik prøve seg på de senere i mer edru tilstand. Anonym poster: 237101d3e6f498a7bd87cc067e636ea0
Charmander Skrevet 26. mars 2013 #22 Skrevet 26. mars 2013 Ser ut som en mann Anonym poster: 90cc8b2b4bb2bef1f4147a2859480c83 Dugg på brillene?
Niennas Skrevet 27. mars 2013 #24 Skrevet 27. mars 2013 Er det kun jeg som reagerer på hvor ihjelredigert bilde er? Er jo egentlig veldig vanskelig å se hvordan hun egentlig ser ut. Jeg hadde freaka ut hvis jeg hadde møtt ei jente på byen med slik hud. 1
Medlem Skrevet 27. mars 2013 #25 Skrevet 27. mars 2013 Er det kun jeg som reagerer på hvor ihjelredigert bilde er? Nope! Det er en grunn til at så mange her har svart "nei"... 1
Silfen Skrevet 27. mars 2013 #26 Skrevet 27. mars 2013 Minner litt om den der tvserien der jenter skal gå fra sluts til girl next door og guttene får spørsmål om snog, marry og et eller annet. Viser seg at langt flere ser forholdspotensiale i en jente som er normalt pen fremfor tøsete i klesstilen. *bombe* 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #27 Skrevet 27. mars 2013 Kler seg som hun har ligget med hundre menn. Svaret er nei ! Anonym poster: bc3b7c17c5f515b7a6cfd53fa42cf3bd
Gjest TJ Oshie Skrevet 27. mars 2013 #28 Skrevet 27. mars 2013 (endret) Overraskende med alle bastante "nei æsj" kommentarene, i min verden ville mannfolk flest pult der der, selv om hu ser trashy ut og ikke er damemateriale ellers. Bevares, ikke at dama var overilt appetittlig, men alt kvinner trenger for å få napp (etter et par styrepils) er noe selvtillit, en åreit kropp og et ok tryne. Menn puler langt "nedenfor" egen liga, i motsetning til majoriteten av kvinnfolka. Ikke gjeldene alle selvsagt, men hos veldig mange er det nok hvis det bare er snakk om et ligg. Mulig jeg er sær, men jeg ville siktet meg inn på og til dels foretrukket feltmadrass-utseende hvis jeg skulle "tømt meg" over en mer nøktern og klassisk konemateriale look, hvor man (i teorien) i større grad risikerer at bidraget i senga er minimalt. Ville dog ikke tatt i det der edru, i frykt for kjønnssykdommer og annet basselusk. Endret 27. mars 2013 av TJ Oshie 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #29 Skrevet 27. mars 2013 Overraskende med alle bastante "nei æsj" kommentarene, i min verden ville mannfolk flest pult der der, selv om hu ser trashy ut og ikke er damemateriale ellers. Bevares, ikke at dama var overilt appetittlig, men alt kvinner trenger for å få napp (etter et par styrepils) er noe selvtillit, en åreit kropp og et ok tryne. Menn puler langt "nedenfor" egen liga, i motsetning til majoriteten av kvinnfolka. Ikke gjeldene alle selvsagt, men hos veldig mange er det nok hvis det bare er snakk om et ligg. Mulig jeg er sær, men jeg ville siktet meg inn på og til dels foretrukket et feltmadrass-utseende hvis jeg skulle "tømt meg" kontra et klassisk konemateriale som man risikerer at er blottet for bidrag i senga. Ville dog ikke tatt i det der edru, i frykt for kjønnssykdommer og annet basselusk. De som sier nei er vel nettopp av den typen menn som ikke bruker begreper som "tømme seg". Menn som er verd å samle på. Anonym poster: cb5f1255b4c67d7216e7b35f8cabe878 2
Gjest TJ Oshie Skrevet 27. mars 2013 #30 Skrevet 27. mars 2013 Ok. Jeg mente egentlig "2t forspill etterfulgt av sensuelt samleie med." Evt er noen uærlige, enten med seg selv eller for å male et glansbilde av sin profil på et kvinnedominerende forum? Jeg er ikke typen som puler med alt og alle, for øvrig. Kan lett gå mer enn et år mellom hver gang jeg får trang til å dra på byen med formål å finne meg noe kjøtt (å nei) å ta med hjem. mvh, fra søpla
Charmander Skrevet 27. mars 2013 #31 Skrevet 27. mars 2013 Hvorfor driver alle å holder seg utenfor spørsmålet fra TS? Kjønnsykdommer og alt annet har jo ikke noe med saken å gjøre. Hennes klesstil er dristig, men kler hun seg alltid slik? Vi ser bildet og dømmer utifra det. Hun har jo en decent kropp og det hele, det er jo mange av guttene som poster her som garantert har ligget med jenter som ser vesentlig dårligere ut. Litt ærlighet og ja det betyr ikke at man ligger med alle om man hadde feid over hun der. Majoriteten av guttene som postet må da være homo eller bare så leker de hard to get.
Gjest nobilian Skrevet 27. mars 2013 #32 Skrevet 27. mars 2013 Lett. Man får til det meste man bestemmer seg for.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #33 Skrevet 27. mars 2013 Hadde jeg møtt hu utpå byen i det antrekket og med den sminken hadde jeg takket pent nei. Hadde hun vært normalt sminket og greit kledd derimot så hadde jeg lett hoppa på hu.ser ut som ei fin jente,det er bare sminken og klærne som gjør at hu ser vulgær ut etter min smak Anonym poster: 8ee17228fa527ec42f7b58016ccfb940 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå