Gå til innhold

Innynde seg via barna - hjertesukk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få dette ut. Knappest noe å gjøre med, men ønsker tanker fra andre.

Min bror har ett ukritisk forholdt til å involvere sine barn i sine romantiske eskapader med damer hvis person ikke er av den beste karakter.

Det er litt bakgrunnshistorie til at jeg synes røde flagg henger over hele saken.

Hans forrige forhold, hvor han involverte barna straks, utviklet seg til ett stalkerhelvete når han gjorde det slutt etter å ha forstått at hun hadde store psykiske problemer.

Denne kvinnen brukte både sin egen sønn og min brors barn og bestikkelser til dem for knytte bånd til min bror. Hun sendte daglig natta-sms fra sin sønns mobiltelefon for å få ham til å føle seg knyttet. Hun kjøpte barna hans med klær, leker og alt de hadde lyst på av annet.

Det tok over 1,5 år før denne damen sluttet å true, trakkasere og gjøre fysisk skade på eiendom hos ham og meg. Jeg ble "rammet" da jeg advarte andre mot henne.

Nå har han begynt å date en ny dame. De traff hverandre via nett, har pratet masse på telefonen og møttes ansikt til ansikt forrige uke. De har tilsammen vært på 3 dater.

Jeg kjenner godt til damen og er ikke særlig begeistret for henne. Hun har tilhørt helt uakseptable miljøer og det er stor uklarhet om hun er ute av disse. Om hun så er så er hun uansett i andre kretser som jeg anser som særs negative.

Vi er meget nær hverandre min bror og meg så innynding begynte hos meg fra første dag. Jeg er ikke interessert og svarer ikke på henvendelser.

Det er likegyldig hvor langt dette forholdet går, hun blir aldri noe annet enn en bekjent hos meg.

Han hentet sine barn på fredag for påskeferie. På lørdag møtte han damen med den minste på 9 år.

I dag trasket de begge tre på "date", det blir da den 5.

Hun har laget påske-egg til to helt ukjente barn og ba dem om å møtes så hun kunne overlevere. Så ble det da og her sitter jeg og kjenner at jeg er helt kvalm av hans manglende evne til å se den psyke psykologien i å bruke barna som lim samt å lære av forrige forhold.

Vi hadde pratet om dette og han var enig i at denne gangen skulle han bruke lengre tid men dette fløy på båten dagen etter.

Guff! Jeg måtte bare få dette ut!

Anonym poster: bb18c59f0af004453146f9d1c7209359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riskjeks

Det høres ikke bra ut, men det er dessverre lite du kan gjøre. Broren din er voksen og gjør som han vil... Du kan selvfølgelig snakke med ham om det du har skrevet her, men det spørs om det har noe virkning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det hørest ut som den nye damen til min x.

Det er om å gjøre å inynde seg hos barna,feire en masse greier og kjøpe seg tillit.

Far til barna ser det heller ikke.

Alle rundt har advart han,men det nytter ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...