Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen som er, eller som kjenner noen som er lystløgner.

Meg og familien min mistenker at moren min er det.

Hva er kjennetegnene?

Er det en diagnose?

Setter pris på ordentlige svar.

Anonym poster: 097d56ec38f3df520899b372d696e38c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en som er slik. Ingen ting vondt med personen, og er vel ikke fullt klar over hva han selv sier.

Oppvokst med en ikke helt ok mor. Mye konflikter pga hennes psyke. Fraværende far,og mye konflikter innad i fam. Et engstelig barn.

Ikke fullført skolegang, skiftet jobber like ofte som vi skifter truse,som man sier.

Alltid noe galt med folket eller arb.plassen.

uten kunnskaper om noe som helst, så kunne han fortelle arb.giver om hvordan bedriften skulle drives.

Fikk sparken mange plasser.

Han følte seg veldig liten i forhold til mange andre,og hadde komplekser.

Fortalte ville historier om hva han skal,hva han har gjort,hva han skal bygge,hva han skal fikse osv.

søstra skulle bygge hus. Han tilbød seg å være "ryddegutt" på byggeplassen.

Historien hans ble at det var han som måtte ta over byggingen av huset, for snekkerne gjorde så dårlig jobb.

Så skulle han søke jobb i politiet,hadde rette bakgrunnen osv. Og skjønte ikke hvorfor han ikke fikk jobben.

Traff han før jul på butikken. Da skulle han storhandle inn til jul. Skulle ha familiselskap julaften, 1 og andre dag. Det er jo jeg som må ordne til, for de andre gidder jo ikke.

Sannheten er at han aldri har besøk.han byr aldri på noe. Det er familien som inviterer han i alle høytider.

En ensom sjel, uten venner osv.

Hadde det ikke vært for løgnene så hadde han hatt masse venner,og fått et annet liv

Anonym poster: 496b6c263631cafbcd90bc28f7930b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...