Gå til innhold

Rart spørsmål

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette må være et merkelig spørsmål. Rett og slett fordi det virker som folk er så vant med det,. men altså her kommer det.

Jeg klarer ikke å kjenne at jeg strammer sjeden. Jeg er ingen fan av å fingre så jeg pleier sjeldent å kjenne etter. Kommer av personlige grunner. Jeg klarer ganske så fint å stoppe strålen når jeg tisser. Siden dette visst nok er en øvelse.

Spør jo heller ikke sexpartneren under sex " kjenner du når jeg strammer nå?"

Herregud jeg føler meg så dum! Huff, håper på noen positive svar.

Fortvilet jente-18

Anonym poster: 410868be075d0624a620db1e6a8a311d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du har sex og strammer? Kjenner du at det blir trangere/føles penisen større eller slikt?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som kjenner det så godt hvis de ikke har trent. Jeg kunne heller ikke kjenne det da jeg var 18, først i en alder av 22 merket jeg når jeg strammet under sex.

Anonym poster: 71e4cd38d60175fb9cc5f765e53d2596

AnonymBruker
Skrevet

TS

Vel kan kanskje merke en liten forskjell. Men jeg er ( i følge tidligere sexpartnere) ganske trang. Problemet er vel at jeg føler jeg blir fylt helt opp osv, men jeg føler jeg ikke klarer å stramme. Når jeg gjør de diverse stramme-øvelsene som jeg har funnet på nett så føler jeg at jeg får det til, Men når jeg har sex føler jeg ikke at jeg får det til i det hele tatt. Kjempe frustrerende!

Anonym poster: 410868be075d0624a620db1e6a8a311d

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg opplever det samme som deg. Kan jo være fordi fokuset er et litt annet sted enn på selve strammingen under sexøkta... Jeg har i hvert fall fått høre av flere partnere (uten at jeg har spurt om det selv) at jeg strammer deilig. Kan vel nesten ikke gjøre noe annet enn å bare tro på det, da... :P Synes ikke du skal stresse unødvendig med det, om du føler at du får det fint til når du ikke har sex så er det bare å kjøre på og satse på at det også merkes når du har sex! Så er det jo ikke verre enn at du venter til du har en sexpartner du føler deg trygg nok på til å faktisk spørre uten at det føles alt for dumt?

Anonym poster: b5e4b624fb0bf2d4ca3148eebc29479f

Skrevet

Jeg kjenner det godt når jeg strammer kjeden, dessuten burde du vel merke det på partneren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...