AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Har vært flink den siste uken og holdt meg under 1400 kcal daglig, men i går og i dag sprakk jeg. I dag har jeg spist maaange kanelboller, masse smågodt, chips, sjokolade mm. Orket nesten ikke å røre middagen fordi jeg var så kvalm etter alt godteriet, og tør ikke å regne på det (sikkert over 2500 kcal). I går spiste jeg også mye. Nå er jeg kvalm og føler jeg må kaste opp. Føler meg skikkelig skitten innvendig. Æsj, hater meg selv litt nå. Hva kan jeg gjøre? Noen tips til hva som funker når man føler det slik? Åhr, må bare få ut litt frustrasjon... :/ Anonym poster: 261611dd7f26b76b58698f9f7b3e43f2
Dricka Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Det eneste som hjelper er å synes litt synd på seg selv, angre og love seg selv at det aldri skal skje igjen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 For det første: IKKE kast opp med mindre du føler deg skikkelig kvalm og kaster opp av den grunn. Det kan lett bli en ond sirkel som fører til bulimi.. Å spise 1400 kcal er veldig lite, og det er naturlig at kroppen "krever" mer. Det ender ofte opp med overspising. Man sulter seg selv(selv om du ikke nødvendigvis føler deg mye sulten) og kroppen vil justere. Det kan være skremmende, men det er en helt naturlig ting. Så mitt forslag er at du spiser mye mer enn 1400 kcal daglig gjennom vanlig mat. Det vil minske risken for at det skjer igjen. Og hvis du ender opp i en overspise/kaste opp sirkel, ta kontakt med lege så fort som mulig. Ikke blir man slank av det, og kroppen tåler det dårlig.. Anonym poster: c8b1500f57177290286272fff4aa5b38 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå