Gå til innhold

Hundedrit i skiløyper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på,skitur, som veldig mange andre i dag, og la merke til at en gd del hadd med seg hunder. Koselig det, men utrolig lite hyggelig når det ligger hundedritt i skisporet som man kjører over med skiene, og veldig mye på siden av løypa og i kantene. Det er et lite turområde i utkanten, men allikevel, utrolig frustrerende at hundeeierene ikke plukker opp etter seg :(

Anonym poster: 96be3d422865812e4e512b0cb653da21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hund selv, og sørger alltid for å plukke opp etter den. Synes det er ufint å se all bæsjen som kommer frem nå når snøen har begynt å smelte.

Skrevet

Ufint med hundebæsj i løypene!

Ikke for å forsvare, men for å forstå, enkelte går med hunden løs og da er det ikke alltid man får med seg om de gjør fra seg midt i løypen.

Og nei, jeg plukker ikke alltid opp etter hunden min, han går som regel langt ut i grøften for å gjøre fra seg, men om han gjør fra seg i veien (noe som så godt som aldri skjer) så plukker jeg opp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bioposer om hunden gjør fra seg i løypa (og gjemmer de en plass ved siden av). Men går den utenfor tar jeg ikke opp. Det finnes ikke en eneste søppelkasse i nærheten av min skiløype og det er ikke aktuelt å dra rundt på driten i 5-8 km fordi det ikke finnes noen steder å kaste den.

Anonym poster: e4ce79f9a976e2f4d04802845dae0f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...