Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det den bergenske barnestemmen på konkurransen på Norge rundt. Og at de fortsatt sender Politiagentane.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supermodellen 2

:sur:

Skrevet
Supermodellen 2

:Nikke:

Pluss alle de andre dumme realityprogrammene, men spesielt hun irriterende supermodellen Tyra Banks eller hva hun heter, med den "sensuelle", hviskende stemmen sin som sier : Congratulations, you have a chance to become Americas super model :sexy: (eller hva det er )

( Ser nesten ikke på TV lenger fordi det er så mye uinteresante programmer, les: reality)

Skrevet

Bill. mrk bryllup irriterer meg. Og så den svensk/norsk/danske millionæren.

Skrevet

At det sendes sport mellom nyheter og værmelding!

:kjempesinna:

Skrevet

Den svensk/dansk/(norske millionæren :klaske: , det programmet hvor de "opplever tidligere liv"(Yea right!), "fornemmelse for mord" og "Åndenes makt" :roll:

"Gillmore girls", (der mora er "sååå fjollete og søt :klaske::kvalm: , og er bestevenninne med dattera, som fungerer som oppdrager for moren sin).

Gjest Starya
Skrevet

Den der skolisse-enden som henger ned fra de gamle babyskoene irriterer meg litt. Men ikke nok til at jeg gidder flytte den.

Utenom det kan jeg jo nevne Digimon. Og Medabot.

Skrevet

Grandis-reklamen her også.

Og extreme makeover, det er bare helt forkastelig hele konseptet synes jeg. Men det er jo bare å skru av da.

Gjest Nicoline
Skrevet

Thomas og Harald .... alldeles krampaktig !

Skrevet

Heeeelt enig!!!!

Gjest Starya
Skrevet

Tillater meg å presisere:

At det sendes sport!

:sjarmor:

Skrevet

Singel 24-7 irriterer meg. Jeg har ikke sett på det, men får jo noe med meg når jeg svitsjer forbi eller i reklamer om det. Det må virkelig være noe av det mest krampeaktige realityprogrammet som noengang er laget. Det må jo være drepende kjedelig å se på?! :frustrert:

Skrevet

Tillater meg å presisere:

At det sendes sport!

Helt enig :enig_animasjon:

Gjest Seleena
Skrevet

Trung i Idol

Stylisten i Idol

Tele2 reklamen

Djuice/Netcom? reklamen

Telenor relamen

Sossen Krogh i Hotel Cæsar

Nr. 19

Og stort sett alle reklamepausane, reality program, extreme makover, og alle andre bli-ny-og-finare-sånn-at-du-til-slutt-ligner-på-alle-andre program!

Skrevet

National Geographic.

Vi fikk kanalen nylig. Jeg trodde det skulle være en seriøs kanal hvor de visste masse fine bilder og mange sider av naturen.

Istedet er det bare action-animal shows dagen lang. Farlige tigere. Kamper. Krig. Skulle nesten tro at hele naturen er en kamp.

" Jaja, det er vel naturlig med krig. "

Gjest Frigg
Skrevet

Først, så tenkte jeg, ne-ei, det er vel ingenting som irriterer meg på tv, men så kom jeg på det :

At tvnorge tar pause i filmene for å sende nyheter & været, og så er det ikke engang noen nye nyheter!!!

:sinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...