Gjest Pet Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 For meg er det den bergenske barnestemmen på konkurransen på Norge rundt. Og at de fortsatt sender Politiagentane.
Sandra Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Supermodellen 2 Pluss alle de andre dumme realityprogrammene, men spesielt hun irriterende supermodellen Tyra Banks eller hva hun heter, med den "sensuelle", hviskende stemmen sin som sier : Congratulations, you have a chance to become Americas super model (eller hva det er ) ( Ser nesten ikke på TV lenger fordi det er så mye uinteresante programmer, les: reality)
Arwen Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Bill. mrk bryllup irriterer meg. Og så den svensk/norsk/danske millionæren.
Maxine Grey Skrevet 26. mars 2004 #7 Skrevet 26. mars 2004 At det sendes sport mellom nyheter og værmelding!
Naken Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Den svensk/dansk/(norske millionæren , det programmet hvor de "opplever tidligere liv"(Yea right!), "fornemmelse for mord" og "Åndenes makt" "Gillmore girls", (der mora er "sååå fjollete og søt , og er bestevenninne med dattera, som fungerer som oppdrager for moren sin).
Gjest Starya Skrevet 26. mars 2004 #9 Skrevet 26. mars 2004 Den der skolisse-enden som henger ned fra de gamle babyskoene irriterer meg litt. Men ikke nok til at jeg gidder flytte den. Utenom det kan jeg jo nevne Digimon. Og Medabot.
pusla Skrevet 26. mars 2004 #11 Skrevet 26. mars 2004 Grandis-reklamen her også. Og extreme makeover, det er bare helt forkastelig hele konseptet synes jeg. Men det er jo bare å skru av da.
Gjest Nicoline Skrevet 26. mars 2004 #12 Skrevet 26. mars 2004 Thomas og Harald .... alldeles krampaktig !
sunshine-t Skrevet 26. mars 2004 #13 Skrevet 26. mars 2004 At det sendes sport mellom nyheter og værmelding! Heeeelt enig!!!!
Gjest Starya Skrevet 26. mars 2004 #14 Skrevet 26. mars 2004 At det sendes sport mellom nyheter og værmelding! Tillater meg å presisere: At det sendes sport!
Windy Skrevet 26. mars 2004 #15 Skrevet 26. mars 2004 Singel 24-7 irriterer meg. Jeg har ikke sett på det, men får jo noe med meg når jeg svitsjer forbi eller i reklamer om det. Det må virkelig være noe av det mest krampeaktige realityprogrammet som noengang er laget. Det må jo være drepende kjedelig å se på?!
marigull Skrevet 26. mars 2004 #16 Skrevet 26. mars 2004 At det sendes sport mellom nyheter og værmelding! Tillater meg å presisere: At det sendes sport! Helt enig :enig_animasjon:
Gjest Seleena Skrevet 26. mars 2004 #17 Skrevet 26. mars 2004 Trung i Idol Stylisten i Idol Tele2 reklamen Djuice/Netcom? reklamen Telenor relamen Sossen Krogh i Hotel Cæsar Nr. 19 Og stort sett alle reklamepausane, reality program, extreme makover, og alle andre bli-ny-og-finare-sånn-at-du-til-slutt-ligner-på-alle-andre program!
Gjest pace Skrevet 27. mars 2004 #18 Skrevet 27. mars 2004 National Geographic. Vi fikk kanalen nylig. Jeg trodde det skulle være en seriøs kanal hvor de visste masse fine bilder og mange sider av naturen. Istedet er det bare action-animal shows dagen lang. Farlige tigere. Kamper. Krig. Skulle nesten tro at hele naturen er en kamp. " Jaja, det er vel naturlig med krig. "
Gjest Frigg Skrevet 27. mars 2004 #19 Skrevet 27. mars 2004 Først, så tenkte jeg, ne-ei, det er vel ingenting som irriterer meg på tv, men så kom jeg på det : At tvnorge tar pause i filmene for å sende nyheter & været, og så er det ikke engang noen nye nyheter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå