Gå til innhold

Er dette rart?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en kjæreste over nettet, han bor i New York. Vi er ikke sammen lengere, men har fortsatt kontakt på facebook. Har aldri møttes. Greia er at jeg skal til New York om noen år, og jeg tenker ofte på at vi har sex. :rodme: Vi brukte å snakke en del om sånne ting, og jeg fantaserer ofte om det... er det normalt?

Anonym poster: c5e187cbcc6a73b29364a18e111211e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å tenke på sex er normalt ja, å ha en kjærest du aldri har møtt er derimot uvanlig. (ikke at jeg dømmer eller noe, bare svarer.)

• Liker 1
Skrevet

Det er normalt å fantasere.

AnonymBruker
Skrevet

Å tenke på sex er normalt ja, å ha en kjærest du aldri har møtt er derimot uvanlig. (ikke at jeg dømmer eller noe, bare svarer.)

Vet at mange synes det er uvanlig, men er vanlig for meg og kjenner flere som har hatt det..

Anonym poster: c5e187cbcc6a73b29364a18e111211e3

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å ha kjærete uten å møtes. Det er en del av å være kjæreter. Må være fysisk, ikke bare vennskap.

Anonym poster: c709e3b91e88ead2572d85796a35d731

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

Anonym poster: 1f7a1f223767e89426657b90586cc055

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke an å ha kjærete uten å møtes. Det er en del av å være kjæreter. Må være fysisk, ikke bare vennskap.

Anonym poster: c709e3b91e88ead2572d85796a35d731

Jeg kan være enig i at det er litt spesielt å ha en kjæreste en aldri har møtt, men at man ikke kan kalle seg kjærester blir ikke riktig. Hvis de er enige om at de er kjærester, med alt det måtte innebære for dem, så er det ingen som kan komme å ta fra dem det. Hvem gjorde deg til dommer over hva et kjæresteforhold er?

Anonym poster: 316f3a63eb5954299efdecada8e2059b

Gjest Sunheart
Skrevet

Å være kjærester er å være intime, finne på ting sammen, le og snakke sammen. Holde hender, kose, ha sex. Å være nettkjæreste uten å ha møtt hverandre, er ikke å være kjærester! Det der er et fenomen blandt fjortissssser

• Liker 1
Skrevet

TS, du må alltid være forsiktig med personer du treffer på nettet. Det er ikke noe galt i å finne seg kjæreste der, så lenge man er helt sikker på hvem vedkommende er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...