AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #1 Skrevet 24. mars 2013 Er så lei den påtatte "vi bryr oss" greia som alle bare er med på for å få god samvittighet når de egentlig ikke bryr seg 364 dager i året. Jeg gikk inn på arrangementet på facebook og sletta alle venna som har meldt seg på earth hour, for de må være blant de falskeste som finnes. Anonym poster: 865d8b7c06dbe3fb76590811edb074ec 6
Bernardette Skrevet 24. mars 2013 #2 Skrevet 24. mars 2013 Det verste er jo at folk tror de er helgener fordi de "dro ut kabelen til lap top'en og skrudde av de fleste lysene" den ENE timen, den ENE dagen i året. For de skrur ikke på mer enn nok lys etterpå, liksom. Eller kobler til laderen på PCn igjen. Idioter. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. mars 2013 #3 Skrevet 24. mars 2013 Er det ikke bedre å bry seg en time i året enn å ikke bry seg i det hele tatt? 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #4 Skrevet 24. mars 2013 Du sletta folk som var med på det fordi de er falske? Eh, kjenner du ikke vennene dine? Uansett så er det jo bare for deg å la vær å ha earth hour, ingen tvinger deg. Anonym poster: 4ac6ba241e77c489daf9a2cad3a913b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Det verste er jo at folk tror de er helgener fordi de "dro ut kabelen til lap top'en og skrudde av de fleste lysene" den ENE timen, den ENE dagen i året. For de skrur ikke på mer enn nok lys etterpå, liksom. Eller kobler til laderen på PCn igjen. Idioter. Jeg har ikke noe imot at folk har på lys, men da synes jeg at de skal stå for det, og ikke komme med moralprekener og liksom vise hvor flinke de er når de skrur av lyset i en jævla time. Anonym poster: 865d8b7c06dbe3fb76590811edb074ec
Riskrem Skrevet 24. mars 2013 #6 Skrevet 24. mars 2013 Earth Hour er jo litt sånn "nå skal vi koooose oss, nå skal vi sitte i mørket i en hel time med tente stearinlys og et par glass rødvin - og så bryr vi oss om miljøet også da". Hva med de 364 andre dagene i året, spør jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2013 #7 Skrevet 24. mars 2013 Du sletta folk som var med på det fordi de er falske? Eh, kjenner du ikke vennene dine? Uansett så er det jo bare for deg å la vær å ha earth hour, ingen tvinger deg. Anonym poster: 4ac6ba241e77c489daf9a2cad3a913b0 Jeg har over 800 venner på facebook så jeg kjenner ikke alle like godt. Jeg sletta over 10. Anonym poster: 865d8b7c06dbe3fb76590811edb074ec
_Aries Skrevet 26. mars 2013 #8 Skrevet 26. mars 2013 Du er ikke alene som er lei, TS! Blir automatisk irritert hver gang jeg hører eller leser ordet Earth Hour. Skjønner ikke hvorfor folk i hele tatt gidder og skru av lyset i en time. Hele opplegget er bare opphypet og mainstream i mangel av et bedre ord.
Ludovica- Skrevet 26. mars 2013 #9 Skrevet 26. mars 2013 Jeg blir igrunn ikke dritt lei noe som gjelder en time i året. Ikke merker jeg så mye til mas om det heller. 1
Gjest Søgni Skrevet 26. mars 2013 #10 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg for min del synes det har blitt en større greie å liksom skulle være så veldig imot Earth Hour enn det er å "mase" om det. Det er ihvertfall ikke noe veldig uvanlig eller veldig mot strømmen og saueflokken å være imot Earth Hour (selv om mange av disse anti Earth Hour-folka tydeligvis ser på dette som det ultimate tegn på å evne å "tenke sjæl"). Derfor synes jeg at det er mer "mas" om dette enn om selve arrangementet. Endret 26. mars 2013 av Søgni 5
Gjest Mariah Skrevet 26. mars 2013 #11 Skrevet 26. mars 2013 Hvis du sletter folk på Facebook fordi de trykker på at de skal delta på Earth hour sier det mer om deg enn om dem, synes nå jeg. Selv ignorerer jeg hele eventet i fred og fordragelighet.
kattepus89 Skrevet 30. mars 2013 #12 Skrevet 30. mars 2013 Jeg synes også hele Earth Hour er helt idiotisk... Man kunne hatt det 1 gang om dagen, så ville det kanskje betydd noe.. La oss redde kloden ved å slå av strømmen 1 time i året... Jeez..
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #13 Skrevet 30. mars 2013 Det er snakk om å ha en markering så folk blir påminnet miljøet, ikke redde kloden ved å skru av strømmen en time.. Good lord, jeg er mer lei dere "anti earth hour" folka. Anonym poster: f1963cfbf6cde8528f26ace7b493019a 1
jabx Skrevet 30. mars 2013 #14 Skrevet 30. mars 2013 Det verste er jo at folk tror de er helgener fordi de "dro ut kabelen til lap top'en og skrudde av de fleste lysene" den ENE timen, den ENE dagen i året. Hvem er det som tror de er helgener på grunn av denne ene timen? Kan ikke huske å ha sett noen. Hvor finner du disse raringene?
Gjest fry Skrevet 30. mars 2013 #15 Skrevet 30. mars 2013 Slike tåpelige påfunn bare forsterker konsensusen at å gjøre så lite som mulig er godkjent oppførsel. Nothing ever changes.
AmandaVI Skrevet 31. mars 2013 #16 Skrevet 31. mars 2013 Jeg betalte 1000 kr for mye i strøm i fjor. Nok sagt.
Chien Skrevet 31. mars 2013 #17 Skrevet 31. mars 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du bryr deg. Hvorfor er det et "evig mas"? Jeg vet ikke hvilke venner du har, men mine venner oppdaterer ikke statuser og lager arrangementer om det. Og leste det såvidt på internett et sted at det var her om dagen. Bortsett fra det syns jeg det minste man kan gjøre er å slå av lysene i en liten time. Vi har tross alt fucka opp planeten ganske jævlig, og selv om at vi aldri klarer å redde den, er det koselig å ha en time med stearinlys. Og om man gir faen i miljøet resten av året, kan man fortsatt slå av lysene i en liten time for miljøet. Litt er jo tross alt bedre enn ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå