Gå til innhold

Ayia Napa, Kypros


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har erfaring derfra? Er det BARE et stort partysted eller går det an å overleve en ferie der om man er over den verste festealderen? Gubben og jeg bestilte nettopp en tur dit, men begynner å lure på om vi har bomma litt. Vi skal bo nesten midt i byen. Vi reiser om halvannen uke, så det er vel før høysesongen?

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det hadde nok vært bedre og valgt Fig Tree Bay noen km fra A.N.

Selv om det er noe tidlig, vil du nok ikke unngå partybråket fra Klostertorget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Ayia Napa for 4-5 år siden, og da utenom høysesongen (i mai). Da var det stille og rolig der. Hvordan det er på denne tida, vet jeg ikke. Det er ikke den fineste byen jeg har vært i, men dere er vel (nesten) garantert sol og varme hver dag. icon_smile.gif

Jeg har også vært i Larnaca - også da utenom sesongen. Der likte jeg meg bedre. Byen var koseligere og menneskene triveligere.

Hvis dere leier bil/moped, kan dere jo dra til andre byer eller småsteder. Utforsking av reisemålet på egen hånd anbefales på det varmeste!!

God tur! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar.

De på reisebyrået mente at det var før de verste partygjengene drar i og med at det er før skoleslutt. Så vi håper på det beste. Det spiller mindre rolle akkurat hvordan byen ser ut, vi drar ned for sol og bad, men håper jo på å få litt nattesøvn også....

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sent ute men Aya napa er aldeles ikke et sted man drar for å kose seg i rolige omgivelser.Jeg var der i 96,vi bodde ca 5 min gåtur fra selve byen og det gikk greit,men med to laaaaaange gater med KUN diskoteker og fulle folk sier det seg selv icon_smile.gif

Året etter var vi i Fig Tree Bay og der var det betraktelig mye roligere og mye mindre dunk dunk og berusa tilstander.

Men begge plassene er kjempe koselige å være på uansett.Kos dere og god tur icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...