Gå til innhold

Leser du tegneserier?


Gjest Frigg

Leser du tegneserier?  

1 stemme

  1. 1. Leser du tegneserier?

    • Ja!
      23
    • Nei!
      4
    • Jeg ser på bildene
      1


Anbefalte innlegg

Gjest Frigg

Eller må jeg stå frem alene som en tegneserie-leser?

Da leser jeg, (ikke i prioritert rekkefølge) : Pondus, T & T (mest for bi-seriene, har lest alt som er laget om t & t), Larsons gale verden, Bizarro, Nemi, Spawn, og mye mer. Og av og til så kjøper jeg faktisk et Donald!

Hva med dere da?

Noen som f.eks. leser den der Magma-serien, eller hva det nå ver den het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker tegneserier! :hjerter:

Har alt av Donald og Fantomet helt tilbake til midten av 70-tallet.

Hele serien av Asterix og Obelix, pluss det meste som har kommet ut av Billy, Pondus og Nemi. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest alt om Asterix (hos foreldrene mine som har hele samlingen), leser litt Nemi av og til, men ellers blir det svært lite. I julen leser jeg alltid en god del av juleheftene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leser Donald når jeg kommer over et, men kjøper ikke lenger (ingen unnskyldning for å kjøpe ettersom minstemann er blitt atten...)

Har sans for Larssons gale verden, Nemi, Tommy og Tigern, Ole Brumm og Bustenskjold også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis!

Nemi

Lenore

Ronja!!!

Elfquest

Sandman

Preacher

Pondus

Larsons

Rocky

Conan - sambo kjøper det..

Heavy Metal - når jeg er hos pappa. Han har en kasse stående.

Ellers ganske mye annet. Alle tegneserier må i hvertfall prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser ikke så alt for mye, men litt.. Kjøper ikke noe fast, men det blir i alel fall en del blader i jula og når vi er på feire og sånn! Pappa har alt av Donalblader fra starten på 60-tallet, og masse av pocketbøkene. Mannen har Tommy & Tigernbøkene og en salig blanding av alle slags andre tegneseirer.

Nå har jeg kjøpt inn Predikanten, Ranma 1/2 og endel Sandman til biblioteket jeg jobber på, og har bestilt abbonemang på Manga-Mania. Har ikke fått lest så mye av dette ennå, men skal få gjort det snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Donald, Tommy&Tigern, Nemi, Pondus, Rocky, Bizarro, Larsons, Manga Mania, Sandman og det jeg eventuelt måtte komme over av manga! Nå har jeg glemt masse...

Pensum? Hæ? Er ikke bilder i det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper i grunn skjelden tegneserier. Men jeg liker å lese dem. Har samlet på Lucky Luke blader siden jeg var liten. Pang Pang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...