Gå til innhold

Noen som har hatt brystoperasjon? (ikke silikon)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kanskje få mitt ene bryst operert, da det henger fire cm lenger ned enn det andre.. Jeg lurer på hvordan det vil se ut i ettertid med arr og sånt. Den ene brystvorten er også mye større enn den andre (dobbelt så stor) Vil dette kunne fikses uten at det syns etterpå?

Anonym poster: 489c3b41babc4f4fc2d897297410cbef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts: Også lurer jeg på pris, om man må betale selv. Noen som vet. Er på venteliste til å få det dekket, men det er snakk om kanskje fem år venting...

Anonym poster: 489c3b41babc4f4fc2d897297410cbef

Skrevet

Arr kommer du ikke utenom hvis du tenker løft eller reduksjon, men hvor mye arr man får kommer an på hvilken metode kirurgen bruker. Jeg har hatt løft og reduksjon med ankersnitt, og arrene er ikke akkurat pene. Men det er bare et halvt år siden min operasjon, så håper at de fortsatt blir litt lysere. Dessuten er de opphøyde i forhold til huden rundt, og spesielt under puppene er arrene litt klumpete.

Ang brystvortene er det ingen garantier for at de blir like etterpå. Mine var fine og symmetriske før operasjonen, nå er den ene litt oval og det er litt størrelsesforskjell på dem (men ikke mye). I tillegg har jeg mistet følelsen i den ene, og den er blitt flat og innimellom litt innhul. Den andre er akkurat som før operasjonen, selvfølgelig bortsett fra arrene rundt. Det er noe man risikerer ved en sånn operasjon. Hadde jeg tatt operasjonen av kosmetiske grunner, hadde jeg vært skuffet over resultatet. Jeg tok det derimot pga store plager med kronisk hodepine som forsvant omtrent over natten etter operasjonen, og det er en så stor lettelse at arr og redusert følelse ikke er et problem i hele tatt! Men de er skikkelig faste og fine i fasongen, da! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få helt pene bryst uten synlige arr.Har ei venninne som har tatt brysløft og du kan ikke se arrene!!

Anonym poster: 3482853abc03262cf6a6afe04ddaeb3b

Gjest Hikken
Skrevet

Jeg har gjennomgodt brystløft og har veldig små nesten usynlige arr. Vil tro at de vil bleke enda mer med tiden. Ta gjerne kontant på PM så kan jeg jo fortelle deg litt om operasjonen og operasjonsdagen om du vil? :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Du kan få helt pene bryst uten synlige arr.Har ei venninne som har tatt brysløft og du kan ikke se arrene!!

Anonym poster: 3482853abc03262cf6a6afe04ddaeb3b

Hvor har hun venninnen din tatt brystløft? Jeg skal ta, men er så redd å usikker på hvilken klinikk! Har ikke lyst på veldig synlige arr eller noe som er skeivt. Noen som har noen bra klinikker/leger å anbefale? :)) Jeg har ikke sånn veldig hengepupper men har gått ned 30 kilo på 5 mnd så er litt hud tilovers for å si det sånn, så jeg skal ha protese i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...