Singha Skrevet 19. august 2013 #8942 Skrevet 19. august 2013 Å stikke gaffel inn i øret ditt? Jeg har mistanke om at det er straffbart enten det er frivillig fra din side eller ei.
Gjest badeand1 Skrevet 19. august 2013 #8943 Skrevet 19. august 2013 Straffbart hvis det er frivillig? Naah. Kan se på det som forspill til kraftig bdsm-sex.
Singha Skrevet 19. august 2013 #8944 Skrevet 19. august 2013 Jeg sitter egentlig bare å tenker på en South Park-episode nå.
Singha Skrevet 19. august 2013 #8946 Skrevet 19. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=XnDjpUiKBmA
Singha Skrevet 19. august 2013 #8948 Skrevet 19. august 2013 Innså nettopp at det klippet var fra Family Guy, men det ER en South Park episode hvor det er tema altså. Lover!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. august 2013 Forfatter #8949 Skrevet 19. august 2013 Brakk fortanna igjen. Har bestilt tannlegetime, denne gangen skal jeg ha KRONE! Koste hva det koste vil, jeg er lei plastikken som går i stykker.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. august 2013 Forfatter #8953 Skrevet 19. august 2013 Men auda Hvordan klarte du det? Jeg spiste bare og så knakk den delen som er plastikk av. Var ikke verre
Gjest badeand1 Skrevet 19. august 2013 #8954 Skrevet 19. august 2013 Trodde du hadde klart å få det til på en helt utrolig måte jeg nå noe lignende ala å ødelegge dusjen på et fantastisk vis.
Gjest Gunfreak Skrevet 19. august 2013 #8955 Skrevet 19. august 2013 Jeg har vært "flink" i dagh vært på¨jobb kurs(ikke så mye jobb der enda) Så besøkte jeg Abby, hun har blitt rar, hun liker ikke å gå i bånd, ei heller å kjøre bil og ihvertfall ikke å gå på asfalt, de har store problemer med å få henne rundt kvartalet, fordi hun ikke vil gå på fortauet. Hun liker også å bite folk i nesa, hjelper jo ikke at jeg har en brukbar stor nese.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. august 2013 Forfatter #8956 Skrevet 19. august 2013 Jeg har vært "flink" i dagh vært på¨jobb kurs(ikke så mye jobb der enda) Så besøkte jeg Abby, hun har blitt rar, hun liker ikke å gå i bånd, ei heller å kjøre bil og ihvertfall ikke å gå på asfalt, de har store problemer med å få henne rundt kvartalet, fordi hun ikke vil gå på fortauet. Hun liker også å bite folk i nesa, hjelper jo ikke at jeg har en brukbar stor nese. Det er en liten valp, den skal ikke ut på tur. Den skal heller ikke sitte i bil sånn som moren din gjorde, over lange perioder. Man skal ha den inne og rundt i hagen de 2 første månedene dere har den. Etter det kan man lokke den på turer med godbit eller leke.
Gjest badeand1 Skrevet 19. august 2013 #8957 Skrevet 19. august 2013 Jeg har vært "flink" i dagh vært på¨jobb kurs(ikke så mye jobb der enda) Så besøkte jeg Abby, hun har blitt rar, hun liker ikke å gå i bånd, ei heller å kjøre bil og ihvertfall ikke å gå på asfalt, de har store problemer med å få henne rundt kvartalet, fordi hun ikke vil gå på fortauet. Hun liker også å bite folk i nesa, hjelper jo ikke at jeg har en brukbar stor nese. Be moren din lese litt om hund du Hun har tydeligvis ikke peiling.
Singha Skrevet 19. august 2013 #8958 Skrevet 19. august 2013 Jeg åpnet nettopp et skap på kjøkkenet jeg hadde glemt at jeg hadde. Sikkert over to år siden jeg åpna det sist. Lå masse mat der fra min forrige leieboer (altså han før han som flyttet i sommer). Heldigvis tørrfor.
Gjest badeand1 Skrevet 19. august 2013 #8959 Skrevet 19. august 2013 The fuck Det er det rareste jeg har lest her inne. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå