Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Og jeg finner meg bare mannfolk i England :laugh: Hva skal det bli av oss, L.

Endret av Mortem
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke jeg M, ordner seg nok til slutt. Drømmedamen skulle bare kommet på døren, hadde vært mye lettere :fnise: Kommer nok ikke til å lete på en stund heller, er ikke motivert eller klar for det.

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme :laugh: Sånn bortsett fra at jeg ønsker drømmemannen da..

Where are thou.

Skrevet

Tja. Nja. Nei, for nå savner jeg eksen. :klaske: Fælt å bli så fort betatt. Det verste er at han sier "I wished you lived closer" Vi er så like og så langt unna hverandre. :grine: Liksom.. møtes som venner da.

Skal vel ikke si så mye jeg, enkelte påstår mine tre siste ligner på hverandre så.. :P Jeg er ikke helt enig men!

Avstand med en man er forelsket i er jævlig tøft.. Jeg gjør det ikke igjen for å si det slik..

Amen to that, been there done that.

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, er ikke så vanskelig å ligne min akkurat. Langt, brunt tykt hår, høye kinnben, bart og flippskjegg..

Min.. :sukk: Han som var min. Kom tilbake til meeeeg :grine:

Gjest Mundane
Skrevet

Fint dere minner meg på at jeg skal være glad for at jeg slipper slikt.

Gjest badeand1
Skrevet

Dritt altsåå. Betatt av en fyr i London. Savner eksen her hjemme. Kill me now :laugh: Han har gudsjelov ikke facebook.

Skrevet

Haha, jaja. Jeg tar kveld uten å tenke på noen som helst :P Lykke til! :P

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Men du har jo kg :nigo:

Jaa, bruker det mye nå for å få tankene over på noe annet :laugh: svare på random spørsmål, delta i ordleker, you name it.

Natta Orgus :)

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg har heller ikke fb, kanskje jeg er xen! :o

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har heller ikke fb, kanskje jeg er xen! :o

I wish! :laugh:

Skrevet

I wish! :laugh:

Haha, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det men :P
Gjest badeand1
Skrevet

Haha, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det men :P

Fordiii da kan jeg prate med exen :P Hadde du vært han.

Skrevet (endret)

Hvorfor vil du egentlig det a? Altså, når ting er ferdige så ønsker i grunn ikke jeg mer kontakt. Hun jeg holdt på med vil jo at vi skal være venner slik at hun blant annet kan fortelle meg alle probleme hun har i hverdagen sin, men akkurat nå er jo ikke jeg i noe posisjon til å ta hensyn til det og hennes behov. Skjer så mye rundt meg og har i grunn mer enn nok med meg selv.

Ikke synes jeg det er så gøy å høre på andre sine problemer hele tiden heller.

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Fordi jeg saaavner haaaan :grine: Ett år etterpå og jeg savner fyren. Det gir ikke mening!

Skrevet

Meh, det går over :) Kanskje du bare er ekstra følsom i dag og savner noen å være med!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Nah, det gjør jeg hele tiden. :P Tankene og følelsene mine har vært et annet sted i hele år men nå som det er borte så kommer eksen tilbake. damn it.

Endret av Mortem
Skrevet

Ett år? Denne mannen er det på tide å få ut av hodet! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...