Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er eksamen.

Detaljer.

din rompeslikker.

You wish.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detaljer.

You wish.

Detaljer?! Erru dum?

Og nei, men du kan slikke meg under armen.

Skrevet

Og nei, men du kan slikke meg under armen.

Weirdo.

Skrevet

Jeg ønsker meg troll-radar, jeg skjønner det aldri med en gang :(

Skrevet

Jeg ønsker meg troll-radar, jeg skjønner det aldri med en gang :(

Det er ganske enkelt. Om det høres for "godt" ut til å være sant, så er det ikke sant.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Faen, nettflix funker ikke nå, noen(nyxx, singha eller poselose) gi meg en lapdande for å underholde meg mens jeg venter på at netflix skal funke igjen!

Skrevet

Weirdo.

Bitch, veit du liker meg

Skrevet (endret)

En gang ringte jeg til politistasjonen (IKKE nødnummer, vanlig hustelefonnr) bare for å høre om noen tok telefonen. Jeg ringte med skjult nummer, tror dere ikke politiet ringte opp? :sjokkert: Han ringte å sa han så nummeret mitt selv om det var skjult. Det ga meg den falske tryggheten jeg trengte der og da.

Endret av Evilposelos
Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

En gang ringte jeg til politistasjonen (IKKE nødnummer, vanlig hustelefonnr) bare for å høre om noen tok telefonen. Jeg ringte med skjult nummer, tror dere ikke politiet ringte opp? :sjokkert: Han ringte å sa han så nummeret mitt selv om det var skjult. Det ga meg den falske tryggheten jeg trengte der og da.

Et nummer er ikke skjult for politiet.......Jeg trodde det var noe alle viste

Skrevet

Et nummer er ikke skjult for politiet.......Jeg trodde det var noe alle viste

Ja, alle untatt meg :fnise:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er sulten men har bare middags mat her hjemme nå og for sent å lage det, har heller ikke noe snop å spise meg mett på

Gjest Summers
Skrevet

har heller ikke noe snop å spise meg mett på

Kanskje like greit:-)

Skrevet

Du veit at hjerna ikkje funkar når du puttar isen i kjøleskapet og Toro-pakken i fryseren^^

Skrevet

Du veit at hjerna ikkje funkar når du puttar isen i kjøleskapet og Toro-pakken i fryseren^^

Kjenner til den der ja. :laugh:

Skrevet

Kjenner til den der ja. :laugh:

Hehe :P

Eg merka det først no fire-fem timar etterpå og, *host*

• Liker 1
Skrevet

Hehe :P

Eg merka det først no fire-fem timar etterpå og, *host*

Jeg har gått fra for å handle med tv'en på og halve oppvasken fortsatt liggende i vannet. For ikke snakke om å holde på å kyle ting i søpla istedet for i kjøleskapet. Godt det er flere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått fra for å handle med tv'en på og halve oppvasken fortsatt liggende i vannet. For ikke snakke om å holde på å kyle ting i søpla istedet for i kjøleskapet. Godt det er flere.

Kjenner meg att ja xD :5:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...