Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Hihi, ikke sant. Men jeg hadde trodd mer på alien eller bigfoot, før jeg trodde på havfruer altså. Dog hvis man vil kan man jo fore dagdrømmer man hadde etter Den lille Havfruen. Jeg mener det hadde jo vært kult, å vært halvt fisk, hvis man bodde i varmere trakter, det ikke eksisterte haier og andre tannbaserte dyr. :fnise:

History channel ja. Klikker innom hvis jeg hos foreldrene mine. Er jo bare storage wars eller hva søren det heter.

:skratte:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne dokumentaren blir bare mer og mer bisarr. Hva er pointet egentlig, når det er så lite troverdig? Er det en sånn hva om film? Science Fiction? Det er jo bare skuespillere....Hvordan kommer sånt no gjennom sensuren? :klo::klaske::ler2:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gult hår, men jeg er vel mørke-blond? Jeg er fargeblind så jeg vet ikke. Hvorfor så nyskjerrig på meg da poselos?

Jeg og Mortem har preiket litt, så ja, da var det bare naturlig å vise henne :) Synes hun er kjempe ålreit.

Er fremdeles syk :( Jeg vil se paradise hotel, men streamen funker jo ikke.. :vetikke:

Jeg har hatt en følelse av at vi har møttes før lenge. Det har vi sikkert ikke, men den følelsen er hvertfall der. Derfor er jeg ekstra nysgjerrig på hvordan du ser ut.

Jeg leste hva du skrev i "Lever du opp til ryktet ditt", jeg trodde du skrev "hun" med vilje jeg :ler: Satt å lo når noen rettet på det. Nå har jeg dårlig samvittighet, for du gjorde det jo ikke med vilje :unsure::hug:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dokumentaren blir bare mer og mer bisarr. Hva er pointet egentlig, når det er så lite troverdig? Er det en sånn hva om film? Science Fiction? Det er jo bare skuespillere....Hvordan kommer sånt no gjennom sensuren? :klo::klaske::ler2:

Lurer på om man finner den på youtube, jeg vil se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en følelse av at vi har møttes før lenge. Det har vi sikkert ikke, men den følelsen er hvertfall der. Derfor er jeg ekstra nysgjerrig på hvordan du ser ut.

Jeg leste hva du skrev i "Lever du opp til ryktet ditt", jeg trodde du skrev "hun" med vilje jeg :ler: Satt å lo når noen rettet på det. Nå har jeg dårlig samvittighet, for du gjorde det jo ikke med vilje :unsure::hug:

Jeg føler også at jeg har møtt L før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg skal vera så glad når denne dagen er over.

Jeg skal være glad når dette semesteret er over....

Nå trenger jeg virkelig litt motivasjon...

Høring i sam.øk. til torsdag+ presentasjon av oppgaven min (må få en sekser for å få seks på standpunkt) , norskprøve til mandag om et tema jeg ikke kan en shit om, i tillegg til det verste av alt: høring i et språk jeg knapt kan si mitt eget navn på etter fem år (må få fire for å få fire på standpunkt). Jeg kom nettopp også på at straks sensuren på spanskeksamen min kommer, noe som jeg ikke akkurat ser frem til da den gikk rett i dass, for å være helt ærlig... : /

I det minste kan jeg slappe litt av, siden BI plan B, nå har blitt plan A og jeg dermed ikke trenger verdens beste karakterer for å komme inn.

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å jobb, å bli bankraner sammen med meg!

Okei! pm meg for detaljene, vi kan ikke bli avslørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Havfruer finnes de, de ser slik ut

Hpim0279.jpg

Er de ikke vakre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Ok, Discovery taper seg mer og mer. Nå er det et program om at det kan eksistere havfruer. konspirasjonteorier om at myndigheter skal holde unna opplysninger. Wtf?! De har virkelig ikke mer stoff og ta av. Nat. Geo er ikke mye bedre blitt. :trist:

Det så jeg på også. :jepp:

Fyfaen så deilig det er å ha nett igjen. Hadde det skikkelig vondt igår!

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det så jeg på også. :jepp:

Fyfaen så deilig det er å ha nett igjen. Hadde det skikkelig vondt igår!

Var jo det jeg sa, du ikke greier deg uten nett, regner med du drepte mange harepuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Var jo det jeg sa, du ikke greier deg uten nett, regner med du drepte mange harepuser.

Morsomt at du sa det et par dager før nettet døde. :laugh: Neinei, driver ikke med sånne ting!

Gni det inn a, får ikke byttet tilbake :rasende: :rasende: :rasende:

Du kan jo erstatte 2'ern med et punktum. :jepp: Mye penere.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest .-L-.

Kanskje, hvis du bor i Bergen.

Hehe, jeg har gjorde det med vilje i den ene tråden :P Men første gang jeg ble rettet på så viste jeg ikke at det var feil, det tror jeg var i paradise hotel tråden. Jeg synes det er artig for det var jo en som fant på å skrive henne med store bokstaver i den ene tråden. Hehe, er noen som går og irriterer seg over at jeg skriver hun i steden for henne, men det er jo bare gøy, for meg :nigo:

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe verre enn når det er høy luftfuktighet og varmt? Jeg hater den klamme varmen. Det sammen med bitende kulde og liten storm deler 1.plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...