Gjest LadySizz Skrevet 26. mai 2013 #4121 Del Skrevet 26. mai 2013 Denne gamle dama Ajaj,gratulerer med vel overstått (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 26. mai 2013 #4122 Del Skrevet 26. mai 2013 Denne gamle dama Endelig gammel nok til å kjøpe lettøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 26. mai 2013 #4123 Del Skrevet 26. mai 2013 Endelig gammel nok til å kjøpe lettøl? Rofl XD Jeg er nok eldre enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 26. mai 2013 #4124 Del Skrevet 26. mai 2013 God kveld god kveld unge mennesker. Noe liv på denne søndags kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. mai 2013 #4125 Del Skrevet 26. mai 2013 Rofl XD Jeg er nok eldre enn deg Bestemoooooooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 26. mai 2013 #4126 Del Skrevet 26. mai 2013 Diggelo diggelei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. mai 2013 #4127 Del Skrevet 26. mai 2013 Alla tittar på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 26. mai 2013 #4128 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg blir helt svimmel av kg iblant jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 26. mai 2013 #4129 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg blir helt svimmel av kg iblant jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 26. mai 2013 #4130 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Alla tittar på meg Oi! Det må være ganske digg , med mindre det er stalkers.. Endret 26. mai 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 26. mai 2013 #4131 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg blir helt svimmel av kg iblant jeg. Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 26. mai 2013 #4132 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva skjer? Nei, jeg bare lar meg hisse opp av folk jeg egentlig ikke burde la meg hisse opp, og bruke tid på å diskutere med. Har falt i den berømmelige KG-fellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 27. mai 2013 #4133 Del Skrevet 27. mai 2013 Nei, jeg bare lar meg hisse opp av folk jeg egentlig ikke burde la meg hisse opp, og bruke tid på å diskutere med. Har falt i den berømmelige KG-fellen. Det er en irriterende fele som er vanskelig å få "rett" i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 27. mai 2013 #4134 Del Skrevet 27. mai 2013 Det er en irriterende fele som er vanskelig å få "rett" i Ikke sant! Er jo en egen skyld at en blir sugd inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2013 #4135 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Nei, jeg bare lar meg hisse opp av folk jeg egentlig ikke burde la meg hisse opp, og bruke tid på å diskutere med. Har falt i den berømmelige KG-fellen. Hmm, ja det gjør jeg også^^ Kjipt hvordan man får et dårlig inntrykk av noen som man sikkert hadde likt hvis man hadde vært enige om en sak. Personlig blir jeg litt irritert når folk bevisst ikke svarer på det jeg skriver, men skriver abstrakt og svarer på noe helt annet, og kommer med andre angrep.. Det gjør jo at jeg gjør det samme tilbake Endret 27. mai 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 27. mai 2013 #4136 Del Skrevet 27. mai 2013 Hmm, ja det gjør jeg også^^ Kjipt hvordan man får et dårlig inntrykk av noen som man sikkert hadde likt hvis man hadde vært enige om en sak. Personlig blir jeg litt irritert når folk bevisst ikke svarer på det jeg skriver, men skriver abstrakt og svarer på noe helt annet, og kommer med andre angrep.. Det gjør jo at jeg gjør det samme tilbake Jepp, jeg har den der tingen med å svare slik jeg blir tilsvart, og kan jo bli en kjedereaksjon. Og til slutt blir en ofte sittende og gjenta seg jo mer trøtt og lei man blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2013 #4137 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jepp, jeg har den der tingen med å svare slik jeg blir tilsvart, og kan jo bli en kjedereaksjon. Og til slutt blir en ofte sittende og gjenta seg jo mer trøtt og lei man blir. Leste igjennom greiene. Usakelige folk. Synes ikke du skal bry deg , er de som er på jordet. Forrige gang jeg ble sint hadde jeg vist skrevet difust og lite sammenhengende, og det kom fra den mest difuse og abstrakte skriver jeg har sett på kg. Det som egentlig var tilfelle var jo at jeg indirekte hadde kalt hun en egoist. Så hun virket litt sinna, men jeg kan jo ikke for at måten hun tenkte på falt inn under definisjonen av hva det vil si å være egoistisk. Irriterer meg over de som skal skrive på en vanskelig måte. Slitsomt å lese hva de skriver og det bidrar jo bare til å danne en negativ holdning hos meg. Endret 27. mai 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 27. mai 2013 #4138 Del Skrevet 27. mai 2013 Leste igjennom greiene. Usakelige folk. Synes ikke du skal bry deg , er de som er på jordet. Forrige gang jeg ble sint hadde jeg vist skrevet difust og lite sammenhengende, og det kom fra den mest difuse og abstrakte skriver jeg har sett på kg. Det som egentlig var tilfelle var jo at jeg indirekte hadde kalt hun en egoist. Så hun virket litt sinna, men jeg kan jo ikke for at måten hun tenkte på falt inn under definisjonen av hva det vil si å være egoistisk. Irriterer meg over de som skal skrive på en vanskelig måte. Slitsomt å lese hva de skriver og det bidrar jo bare til å danne en negativ holdning hos meg. ja, mye av problemet mitt er at jeg blir litt fandenivolsk og skal irritere mest mulig tilbake hvis jeg er trøtt nok. Barnslig. Og ja jeg foretrekker definitiv de som skriver rett fram, men ikke alle kan forstå alle heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 27. mai 2013 #4139 Del Skrevet 27. mai 2013 Fanget av KG interveven, det kan gjøre en både svimmel og frustrert til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 27. mai 2013 #4140 Del Skrevet 27. mai 2013 ja, mye av problemet mitt er at jeg blir litt fandenivolsk og skal irritere mest mulig tilbake hvis jeg er trøtt nok. Barnslig. Jah, jeg også. Dog, jeg blir ganske kverulerende og det er ikke så vanskelig å plukke fra hverandre hva en annen skriver visst man først vil. Faller ikke så godt i smak hos den andre Blir bare dårlig stemning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå