Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God kveld god kveld unge mennesker. Noe liv på denne søndags kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Alla tittar på meg

Oi! Det må være ganske digg :), med mindre det er stalkers..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

:hug:

Hva skjer?

Nei, jeg bare lar meg hisse opp av folk jeg egentlig ikke burde la meg hisse opp, og bruke tid på å diskutere med. Har falt i den berømmelige KG-fellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare lar meg hisse opp av folk jeg egentlig ikke burde la meg hisse opp, og bruke tid på å diskutere med. Har falt i den berømmelige KG-fellen.

Det er en irriterende fele som er vanskelig å få "rett" i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en irriterende fele som er vanskelig å få "rett" i

Ikke sant! Er jo en egen skyld at en blir sugd inn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Hmm, ja det gjør jeg også^^ Kjipt hvordan man får et dårlig inntrykk av noen som man sikkert hadde likt hvis man hadde vært enige om en sak.

Personlig blir jeg litt irritert når folk bevisst ikke svarer på det jeg skriver, men skriver abstrakt og svarer på noe helt annet, og kommer med andre angrep.. Det gjør jo at jeg gjør det samme tilbake :P

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja det gjør jeg også^^ Kjipt hvordan man får et dårlig inntrykk av noen som man sikkert hadde likt hvis man hadde vært enige om en sak.

Personlig blir jeg litt irritert når folk bevisst ikke svarer på det jeg skriver, men skriver abstrakt og svarer på noe helt annet, og kommer med andre angrep.. Det gjør jo at jeg gjør det samme tilbake :P

Jepp, jeg har den der tingen med å svare slik jeg blir tilsvart, og kan jo bli en kjedereaksjon. Og til slutt blir en ofte sittende og gjenta seg jo mer trøtt og lei man blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest .-L-.

Jepp, jeg har den der tingen med å svare slik jeg blir tilsvart, og kan jo bli en kjedereaksjon. Og til slutt blir en ofte sittende og gjenta seg jo mer trøtt og lei man blir.

Leste igjennom greiene. Usakelige folk. Synes ikke du skal bry deg :P, er de som er på jordet.

Forrige gang jeg ble sint hadde jeg vist skrevet difust og lite sammenhengende, og det kom fra den mest difuse og abstrakte skriver jeg har sett på kg. Det som egentlig var tilfelle var jo at jeg indirekte hadde kalt hun en egoist. Så hun virket litt sinna, men jeg kan jo ikke for at måten hun tenkte på falt inn under definisjonen av hva det vil si å være egoistisk.

Irriterer meg over de som skal skrive på en vanskelig måte. Slitsomt å lese hva de skriver og det bidrar jo bare til å danne en negativ holdning hos meg.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom greiene. Usakelige folk. Synes ikke du skal bry deg :P, er de som er på jordet.

Forrige gang jeg ble sint hadde jeg vist skrevet difust og lite sammenhengende, og det kom fra den mest difuse og abstrakte skriver jeg har sett på kg. Det som egentlig var tilfelle var jo at jeg indirekte hadde kalt hun en egoist. Så hun virket litt sinna, men jeg kan jo ikke for at måten hun tenkte på falt inn under definisjonen av hva det vil si å være egoistisk.

Irriterer meg over de som skal skrive på en vanskelig måte. Slitsomt å lese hva de skriver og det bidrar jo bare til å danne en negativ holdning hos meg.

ja, mye av problemet mitt er at jeg blir litt fandenivolsk og skal irritere mest mulig tilbake hvis jeg er trøtt nok. Barnslig.

Og ja jeg foretrekker definitiv de som skriver rett fram, men ikke alle kan forstå alle heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

ja, mye av problemet mitt er at jeg blir litt fandenivolsk og skal irritere mest mulig tilbake hvis jeg er trøtt nok. Barnslig.

Jah, jeg også. Dog, jeg blir ganske kverulerende og det er ikke så vanskelig å plukke fra hverandre hva en annen skriver visst man først vil. Faller ikke så godt i smak hos den andre :P Blir bare dårlig stemning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...