Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest Sakone

Etter å ha knotet i utallige timer med den forbanna sjokoladekaken som ikke ble slik jeg ville ha den i det hele tatt og etter en times øving på et idiotisk pianostykke hver dag flere uker uten noe særlig resultat, er jeg lei av begge...

Hvilken av Mazurkaene? Har spilt en del av de selv ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter her og ser på bena mine som jeg burde barbert, eller bruke epilatoren på.. men det gjør utrolig vondt! :tunge1:

Ellers så er jeg ganske mett etter den fløtekaken jeg spiste til kvelds, og nå må jeg gå og pusse tennene snart :grinele:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå Sakone! Var på tide du fant tråden :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og ser på bena mine som jeg burde barbert, eller bruke epilatoren på.. men det gjør utrolig vondt! :tunge1:

Gjør det vondt å barbere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Vei ikke enda, men det finner jeg ut i morgen når jeg tar med spetakkelet til svigers :)

Spetakkelet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er jeg ganske mett etter den fløtekaken jeg spiste til kvelds, og nå må jeg gå og pusse tennene snart :grinele:

Jeg vet. Ei venninne skulle vise hvor vondt det var en gang på meg, jeg skrek. Foretrekker barberhøvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det vondt å barbere?

Niks, men har en ting som heter epilator.. som river dem ut med roten. Det er en del vondere enn å barbere :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, men har en ting som heter epilator.. som river dem ut med roten. Det er en del vondere enn å barbere :opplyser:

Barber da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Jeg synes også den er veldig bra! 2 dyktige skuespillere, pluss handlingen er i Japan. Kan jo ikke bli bedre enn det ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare dra inn diskusjonen om bein, armer og annet avfall fra mennesker havner i stekeovnen etter at det er fjernet fra menneske, inn i denne tråden. Lurer på hvor dere tror asken blir av? Hvilket jorde blir sådd med det? Er det mulig vi kan ha et system som vi kan søke hvor f.eks armen vår har havnet? Om jeg fikk kreft i armen og måtte fjerne den, ville jeg visst hvor armen min havnet. Jeg ville ikke ha spist hva enn som ble plantet oppå der. :skratte:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sakone

Er vel ikke tilfeldig at potet og penis består av 5 bokstaver og vokalene og konsonantene er på samme plassering i ordet, samt at det begynner på P.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du sier er at poteter kan komme fra en død manns penis? :sjokkert:

Ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av Mazurkaene? Har spilt en del av de selv ^^

Åja, så artig! :) Opus 6 nummer 2, heter den, forresten.

Spetakkelet. :D

Jepp, det er det den er :ler: Jeg skal levere den, få de til å spise opp hele (uansett om den smaker hagl, den skal ned!), slik at jeg slipper å se den noe mer! :P

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...