Singha Skrevet 1. mai 2013 #3001 Del Skrevet 1. mai 2013 3k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #3002 Del Skrevet 1. mai 2013 du var nr 3k ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. mai 2013 #3003 Del Skrevet 1. mai 2013 Hvor er stalkeren din, Gunfreak? Vis en tråd der han/hun er? Huff er jo flere huker siden den viste seg offentlig, men det var to poster. først en i den hvilke kg brukere liker du, da var det en ab som kalte meg gunfrid og sa jeg var favoritten, så senere kommer samme ab og vil at gunfrid skal vise penisen sin i en annen tråd. Jeg tror det er en mann, da de fleste damer ikke er så kuk kåte. Etter det har det bare vært perioder der nesten alle postene mine blir plusset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. mai 2013 #3004 Del Skrevet 1. mai 2013 Det var en ganske snill og mild måte å stalke noen på, da. Kunne vært verre! Syns det er en for snill og kjedelig måte å stalke noen på, hadde vært mye mer morsomt med en pen gal dame som sniker seg inn i leigliheten min og ligger naken i senga når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #3005 Del Skrevet 1. mai 2013 Huff er jo flere huker siden den viste seg offentlig, men det var to poster. først en i den hvilke kg brukere liker du, da var det en ab som kalte meg gunfrid og sa jeg var favoritten, så senere kommer samme ab og vil at gunfrid skal vise penisen sin i en annen tråd. Jeg tror det er en mann, da de fleste damer ikke er så kuk kåte. Etter det har det bare vært perioder der nesten alle postene mine blir plusset. Gunfrid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. mai 2013 #3006 Del Skrevet 1. mai 2013 Gunfrid Ja det er det denne ABen kalte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 1. mai 2013 #3007 Del Skrevet 1. mai 2013 Har en Ilder som hermer etter meg når jeg tar armhevninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #3008 Del Skrevet 1. mai 2013 Gunfrid Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #3009 Del Skrevet 1. mai 2013 Har en Ilder som hermer etter meg når jeg tar armhevninger. Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #3010 Del Skrevet 1. mai 2013 Har en Ilder som hermer etter meg når jeg tar armhevninger. Hvaaaath???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #3011 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) hmm.. Endret 1. mai 2013 av JustLittleMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Snow Skrevet 1. mai 2013 #3012 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg så på den dokumentaren om Norske pirater fra Napoleons Krigene Og det fikk meg til og tenke.....Hvorfor framstilles de som helter mens piratene i Somalia framstilles som tyver når det gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. mai 2013 #3013 Del Skrevet 1. mai 2013 Vel først var det et par poster fra en AB, så er det ofte at poster du poster for bare en pluss, og ofte får nesten alle poster du poster en dag en pluss. vanligvis når jeg poster noe for jeg enten ingen plusser eller flere, får jeg bare en og ofte på poster som selv jeg mener ikke fortjener en pluss og dette skjer gang på gang. ja da har man en kg stalker. også får ein pluss i same sekund ein postar eit innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #3014 Del Skrevet 1. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mai 2013 #3015 Del Skrevet 1. mai 2013 Hoho, noen som vil preike skit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #3016 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg er meg på nattes preik. Hva hater du meg hva du skal resten av denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mai 2013 #3017 Del Skrevet 1. mai 2013 Hva du hater meg? He? Jeg skal danse i morgen og på fest på fredag. På lørdag har jeg ingen planer, på søndag er det andre fantestreker og aktiviteter på gang. Hadde du en fin dag i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #3018 Del Skrevet 1. mai 2013 Hva du hater meg? He? Jeg skal danse i morgen og på fest på fredag. På lørdag har jeg ingen planer, på søndag er det andre fantestreker og aktiviteter på gang. Hadde du en fin dag i går? Aktiviter på SØNDAG? Er det lov? Bryter du guds hellige ord? :sjokkert: :sjokkert: Se opp for lyn-nedslag neste gang det torner, han kommer til å ta igjen. Nå er han sint! Fy skam så vill du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mai 2013 #3019 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Gud er snill med meg siden jeg liker livsynet og verdigrunnlaget han "representerer", selv om jeg ikke tror på at han fins.. Endret 1. mai 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 2. mai 2013 #3020 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg så på den dokumentaren om Norske pirater fra Napoleons Krigene Og det fikk meg til og tenke.....Hvorfor framstilles de som helter mens piratene i Somalia framstilles som tyver når det gjør akkurat det samme. Et lands helter er et annet lands pirater, folk som francis drake var helt i England men pirat i spanske øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå