Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2961 Del Skrevet 1. mai 2013 Dæven, har ikke fått med meg at jeg plutselig er blitt B-kjendis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 1. mai 2013 #2962 Del Skrevet 1. mai 2013 Dam! Jeg og vil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2963 Del Skrevet 1. mai 2013 Dæven, har ikke fått med meg at jeg plutselig er blitt B-kjendis. Wow, gratulerer så mye er ikke det litt gøy? Har selv ikke hvert medlem siden ehm.. januar i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2964 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg så nå at jeg er en hyppig bruker av "omdømme" knappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2965 Del Skrevet 1. mai 2013 Wow, gratulerer så mye er ikke det litt gøy? Har selv ikke hvert medlem siden ehm.. januar i år. Eh jotakk! Vet ikke helt om det heller betyr at jeg har vært litt for mye her inne. Har vært medlem på samme bruker siden 2006 da. Så er vel ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2966 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Eh jotakk! Vet ikke helt om det heller betyr at jeg har vært litt for mye her inne. Har vært medlem på samme bruker siden 2006 da. Så er vel ikke så ille. da fortjener du det aller beste Endret 1. mai 2013 av JustLittleMe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2967 Del Skrevet 1. mai 2013 da fortjener du det aller beste Ooooh takk, er jo allerede godt igang her. Så sier ikke nei takk. Skulle fått noen sånn VIP rettigheter med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2968 Del Skrevet 1. mai 2013 Ooooh takk, er jo allerede godt igang her. Så sier ikke nei takk. Skulle fått noen sånn VIP rettigheter med det. Hehe, du får det fra meg (inn all secret), Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2969 Del Skrevet 1. mai 2013 Hehe, du får det fra meg (inn all secret), Litt sånn under bordet liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2970 Del Skrevet 1. mai 2013 Litt sånn under bordet liksom. Hyjs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2971 Del Skrevet 1. mai 2013 Hyjs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2972 Del Skrevet 1. mai 2013 Sitter å ser på MTV, menge gamle retro sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2973 Del Skrevet 1. mai 2013 Sitter å ser på MTV, menge gamle retro sanger Her går det i Springsteen på Spotify og Boston Legal på tven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2974 Del Skrevet 1. mai 2013 Springsteen skal ha konsert i oslo i ? august, skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2975 Del Skrevet 1. mai 2013 Springsteen skal ha konsert i oslo i ? august, skal du? Trodde det bare var nå jeg, har ikke helt fulgt med. Ehm, tror ikke jeg får råd til det gitt. Billetten blir vel revet bort ganske fort og. Men det hadde vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2976 Del Skrevet 1. mai 2013 Helt enig, leste det i VG i helgen, det hadde hvert en opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2977 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Helt enig, leste det i VG i helgen, det hadde hvert en opplevelse Jepp! Så defintivt. Men leste en uttalelse om at han hadde ganske mye stoff til sanger liggende. Så det blir vel flere turneer snart. Endret 1. mai 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2978 Del Skrevet 1. mai 2013 han er jo blitt ganske "keen" på Norge de siste årene, så det er neppe lenge til vi ser han igjen, men det pleier å være sånt annet hvert år mellom Oslo og Bergen , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. mai 2013 #2979 Del Skrevet 1. mai 2013 han er jo blitt ganske "keen" på Norge de siste årene, så det er neppe lenge til vi ser han igjen, men det pleier å være sånt annet hvert år mellom Oslo og Bergen , Ja, har lagt merke til at han har opptil flere konserter her når han først er her. Ikke meg imot! Jeg får begynne å legge av penger til neste turne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 1. mai 2013 #2980 Del Skrevet 1. mai 2013 det er i ihvertfall en god start :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå