Gjest Animula Skrevet 1. april 2013 #741 Del Skrevet 1. april 2013 Rockepubbartender: "Du skal vel ikke ha vegetarcola?" Nei selvfølgelig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. april 2013 Forfatter #742 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Rockepubbartender: "Du skal vel ikke ha vegetarcola?" Nei selvfølgelig ikke Sa han virkelig det? Snakker om sola, der var du. Endret 1. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. april 2013 #743 Del Skrevet 1. april 2013 Spist en sterk chips:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 1. april 2013 #744 Del Skrevet 1. april 2013 Næmmen har dere pratet om meg? Det er jo litt rørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. april 2013 #745 Del Skrevet 1. april 2013 NerdMedSverd og de to andre som ikke har skriv her på en stund, to jenter. Lurte på hvorfor de forsvant bare. Kanskje de og sletta seg? NerdMedSverd skrev vel i går eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 1. april 2013 #746 Del Skrevet 1. april 2013 Ja han sa det husker det veldig godt, tøffingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 1. april 2013 #747 Del Skrevet 1. april 2013 Sa hvem hva hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 1. april 2013 #748 Del Skrevet 1. april 2013 Sa hvem hva hvor? Glemte å sitere, se Poselos sitt innlegg lenger opp vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. april 2013 #749 Del Skrevet 1. april 2013 Bikkja hadde griseflaks; mannen snublet da han gikk forbi henne med ei vaffel i handa, han mistet den, og den datt rett ned på snuten og rett i munnen på hunden. Uten at hunden trengte å røre en muskel, hun lå bare rett ut på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. april 2013 #750 Del Skrevet 1. april 2013 Noz er tilbake, det er kjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. april 2013 #751 Del Skrevet 1. april 2013 trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. april 2013 Forfatter #752 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Kanskje de og sletta seg? NerdMedSverd skrev vel i går eller noe. Jeg så han jo istad Endret 1. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. april 2013 #753 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg vil diskutere paradise men orker ikke gå inn på tråden via telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. april 2013 Forfatter #754 Del Skrevet 1. april 2013 Næmmen har dere pratet om meg? Det er jo litt rørende Ja, eller jeg tenkte på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. april 2013 #755 Del Skrevet 1. april 2013 Så du strippinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. april 2013 #756 Del Skrevet 1. april 2013 Så du strippinga? Ja! Jeg er på morgendagens episode! Døde av den strippinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. april 2013 #757 Del Skrevet 1. april 2013 Ja! Jeg er på morgendagens episode! Døde av den strippinga Han var litt søt når han gråt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 1. april 2013 #758 Del Skrevet 1. april 2013 Bikkja hadde griseflaks; mannen snublet da han gikk forbi henne med ei vaffel i handa, han mistet den, og den datt rett ned på snuten og rett i munnen på hunden. Uten at hunden trengte å røre en muskel, hun lå bare rett ut på siden Herlig, lykkedag for bernern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 1. april 2013 #759 Del Skrevet 1. april 2013 Ja, eller jeg tenkte på deg Det var like søtt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 1. april 2013 #760 Del Skrevet 1. april 2013 Han var litt søt når han gråt da. Ja, for en gangs skyld Sander irriterer meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå