Gå til innhold

dotter i ørene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kraftig forkjølelse og har dotter i ørene, veldig kraftig i det ene. Var hos legen på torsdag og CRP'en var veldig lav, så det er sikkert et virus. Har ikke noe væske bak trommehinnene som legen kunne se. Noen tips for å bli kvitt dottene? Jeg har blåst inn i ørene mens jeg holder meg for nesen flere ganger, hvis dere skjønner hva jeg mener, men det gjør bare dottene verre der og da og i ca 10 min etterpå, og det blir ikke bedre. Nesesprayer (slimhinneavsvellende eller saltvann) har aldri fungert på meg, har hatt dotter før. Er gravid nå så kan ikke ta hva som helst heller. Noen tips mot dottene???

Anonym poster: a405d7afe58da397e1ba1d1a2a3157a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å utligne trykket motsatt vei? Altså ikke blåse, men heller "suge" inn trommehinnene? Det er litt vanskeligere å gjøre, men du merker med en gang om du får det til.

For å skylle ut gørr i øre-nese-hals-kanalene, kan du forsøke å skylle systemet med nesehorn, siden nesespray ikke funker.

AnonymBruker
Skrevet

Har et nesehorn men det funker dårlig det og. Og mye av vannet blir værende inni meg og jeg syns at forkjølelsen blir verre av det.

Anonym poster: a405d7afe58da397e1ba1d1a2a3157a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...