Gå til innhold

langvarig oppkastsyke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det en spesiell omangssyke nå som er langvarig? Fireåringen har vært syk siden torsdag og alt vi gir han kommer opp igjen. Han spiser ritz-kjeks og halvt om halvt med farris og eplejuice. Han er i varierende form: noen ganger virker han som vanlig men ikke fullt så aktiv, andre ganger er han helt slapp og vil sove. Har ikke tatt tempen på han da jeg ikke vil plage han når han allerede har det fælt, men han kjentes litt varm ut sist jeg kjente. Han har vært veldig lite på do og tisset i dag, så han får nok ikke i seg mye væske i og med det kommer opp igjen. Da han var 1 1/2 hadde han oppkastsyke som varte i flere uker, håper ikke han har fått noe sånt igjen ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere i barnehagen hos oss som har hatt samme variant tror jeg. Vært syke i 3-4 dager. Da har det kun vært omgangssyke, ikke feber (i alle fall ikke de jeg har pratet med).

Skrevet

Det er flere i barnehagen hos oss som har hatt samme variant tror jeg. Vært syke i 3-4 dager. Da har det kun vært omgangssyke, ikke feber (i alle fall ikke de jeg har pratet med).

Tror store deler av barnegruppa på bhg er slått ut her også, så det var vel egentlig forventet. Håpet bare vi slapp siden det ikke er lenge siden han hadde oppkastsyke. Dette virker som en annen type oppkastsyke, før har han kastet opp 3-4 ganger i løpet av en dag, nå kaster han opp nesten hver time. Stakkars gutten er iallfall ved godt mot.

Gjest Marmot
Skrevet

Det er vel ikke spesielt langvarig med tre dager? Pass på om han blir dehydrert, god bedring til ham!

Sønnen min hadde nettopp omgangssyke fra fredag til torsdag, han var også veldig varierende form.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...