Gå til innhold

Magevondt etter antibiotika


Fremhevede innlegg

Gjest Libby
Skrevet

Noen som har fått irritabel tarm eller mageproblemer etter antibiotika? Jeg gikk på to kurer i Jan/ Feb og har fortsatt ustabil mage og trykk i mellomgulv. Har prøvd Nexium da legen mente jeg kunne ha fått spiserørkatarr. Har ikke hjulpet allverdens...

Noen som har vært dårlig etter antibiotika? Er det vanlig? Er 6 uker siden jeg var ferdig med siste kur.

Tar probiotika. Er forsiktig med mat.

Videoannonse
Annonse
Gjest EryMax
Skrevet

Har du hatt slimete eller blodig diaré? Hva het antibiotika'n du fikk?

Gjest Libby
Skrevet

Ery Max var den jeg brukte da jeg fikk smerter. Brukte den i ti dager. Har ikke diaré eller blod i avføring. Magesmerter, litt trykk i mellomgulv og mye luft i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...