Gjest Eurodice Skrevet 23. april 2014 #541 Del Skrevet 23. april 2014 Nå må du ikke gre alle under samme kam! Det må jo være kjipt å befinne seg under den samme kammen som alle andre når man blir gredd!Anonymous poster hash: 13870...c52 Fysjameg, noe så uhygienisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #542 Del Skrevet 23. april 2014 Det heter "regissør" og det uttales slik også, ikke "resisjør". Det er ikke noe J i siste del av ordet. Du blir mistenksom av noe, og det virker for deg mistenkelig. Du blir ikke "litt mistenkelig". Det er i så fall ikke opp til deg å bedomme. Anonymous poster hash: 3668b...867 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 23. april 2014 #543 Del Skrevet 23. april 2014 "Gelantin" Det er ikke et ord man bruker ofte, så man skulle ikke tro det var et så stort irritasjonsmoment hvis ikke det var for at omtrent alle jeg kjenner sier det. :bond: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. april 2014 #544 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Enkelte foretrekker å hoppe galant over saker og ting, ikke som oss andre som bare hopper vanlig og kjedelig elegant. Endret 23. april 2014 av Pringle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. april 2014 #545 Del Skrevet 24. april 2014 Uviten, nærtagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #546 Del Skrevet 24. april 2014 "Nærtagen" er gangbart. Anonymous poster hash: e685d...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #547 Del Skrevet 24. april 2014 "Advokado". Avocadoer er ikke relatert til advokater. Anonymous poster hash: 3668b...867 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 24. april 2014 #548 Del Skrevet 24. april 2014 Jernteppe, det heter ikke det. Jada, jeg vet det heter det, men det burde ikke gjøre det. Hjerneteppe er mer logisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #549 Del Skrevet 24. april 2014 Jernteppe, det heter ikke det. Jada, jeg vet det heter det, men det burde ikke gjøre det. Hjerneteppe er mer logisk. Er det? Et teppe av hjerner? Et teppe man tuller hjernen inn i? Iron curtain, gå hjem og vogg, brain curtain, sted into the spotlight?Anonymous poster hash: 13870...c52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #550 Del Skrevet 24. april 2014 "Jeg blir å"... "jeg har tenkt til å". Anonymous poster hash: 2e340...573 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 24. april 2014 #551 Del Skrevet 24. april 2014 Slenger meg på den, gitt. Har også fått med meg at mange skrive "i overigår". Overigår er jo i dag! Det heter "i overmorgen" eller "i forigårs"! Du har helt rett, men hender jaggu jeg sier det selv. :D Så dermed skal jeg vel ikke klage for mye på andre, men akkurat "holdtepåsi" er skikkelig teit synes jeg. Sett flere som hvertfall skriver det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 2. mai 2014 #552 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvem farge liker du? Det heter HVILKEN ikke HVEM. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mai 2014 #553 Del Skrevet 2. mai 2014 Fysjameg, noe så uhygienisk Ikke nødvendigvis. Hvis de feks står under samme åskam mens de blir gredd, kan det jo gå helt greit. At man grer alle sammen med den samme kammen,derimot. Det kan bli litt.. Hvis man ikke har rensemidler, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. mai 2014 #554 Del Skrevet 2. mai 2014 "Gelantin" Det er ikke et ord man bruker ofte, så man skulle ikke tro det var et så stort irritasjonsmoment hvis ikke det var for at omtrent alle jeg kjenner sier det. :bond: Også jeg som trodde det het gelantin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torias Skrevet 2. mai 2014 #555 Del Skrevet 2. mai 2014 Det går mye ut på det samme og har samme opprinnelse... Men det er helst slik: Dedisere = tilegne noe til noen (dikt, sang, bok etc.) Dedikere = tilpasse noe til et spesielt formål. (F.eks datasystem dedikert bedriftens behov.) Man kan også være en dedikert (iherdig, seriøs) forelder, sekretær, skuespiller, froskejeger... Anonymous poster hash: 7e0ab...42e What? Nå har jeg lært noe nytt, har alltid brukt dedikere til begge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #556 Del Skrevet 2. mai 2014 DET HETER FLØRTET IKKE FLIRTET! Blir like forbanna hver gang SÅ MANGE her skriver det!!! FLØRTE FLØRTET FLØRTA! Ikke flirte!!Anonym poster: 2c38e434ddeab2b266a88a2a59852ed4 hvor treffer dere på mennesker som sier noe så dumt? aldri hørt noen si det før Anonymous poster hash: 459be...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 2. mai 2014 #557 Del Skrevet 2. mai 2014 Det er faktisk en ting som får håret mitt til å reise. Det er ikke SPØRTE, men SPURTE. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaizerr Skrevet 5. mai 2014 #558 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg har faktisk, i noen tilfeller sett flere som har skrevet kjeristen eller tjeristen i stedet for kjæresten. Det irriterer meg litt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2014 #559 Del Skrevet 5. mai 2014 Det er faktisk en ting som får håret mitt til å reise. Det er ikke SPØRTE, men SPURTE. Og så heter det "å spørre", ikke "å spør" som jeg ser mange skriver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 5. mai 2014 #560 Del Skrevet 5. mai 2014 Og så heter det "å spørre", ikke "å spør" som jeg ser mange skriver. Huff ... jeg tror mange av disse feilene forekommer på grunn av dialekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå