Gå til innhold

Hvorfor er jeg så lat?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag skulle jeg rydde, tørke støv, vaske bad, vaske klær, vaske opp, lage middag og mer. Det eneste jeg har gjort i dag er å handle inn en ingrediens til middagen og ryddet noen papirer. Samboeren min kan komme hjem når som helst og jeg føler meg bare mislykket og lat.

Hvorfor kan jeg ikke bare gjøre det jeg skal, i stedet for å ligge på sofaen og se på tv store deler av dagen. Jeg har en evig kamp med meg selv hver helg der jeg alltid taper.

Jeg lager liste på liste, men det er sjelden de blir fullført.

Hjelp meg! Tenker med skrekk på den dagen jeg får et barn. Ikke at jeg har noen plan om det nå, men jeg kan ikke få noe barn før jeg vokser opp og får ræva ut av sofaen.

Anonym poster: b44078cde749dba80a7c5a74e2337e2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

B12

Anonym poster: bcdaae121d6e096d6b00291e26917d2f

• Liker 1
Gjest snuppa
Skrevet

Ikke fornøyd med livet ditt kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Har vært hos lege og tatt masse prøver. Hun skulle gi beskjed om det var noe, men jeg har ikke hørt noe.

Er fornøyd med alt bortsett fra at vi bor midlertidig her nå før vi skal kjøpe vårt eget. Alt hadde nok vært bedre om jeg hadde hatt oppvaskmaskin :)

Anonym poster: 2054e8496b57b92f662238b1833b399a

AnonymBruker
Skrevet

Stadige utsettinger kan også være tegn på adhd. Ikke alle som er hyper, ser du!

Anonym poster: 2cf19f30297f7d48c253e1eb734fd750

• Liker 1
Gjest Beano
Skrevet

Gjør en ting per dag. Tror at du unngår å følge listen din fordi du ser hvor mye som må gjøres :)

Så i morgen kan du tørke støv, dagen etter vaske klær osv.

AnonymBruker
Skrevet

Stadige utsettinger kan også være tegn på adhd. Ikke alle som er hyper, ser du!

Anonym poster: 2cf19f30297f7d48c253e1eb734fd750

Samme tenkte jeg, det er et veldig typisk tegn på adhd.

Anonym poster: 18ec4410d209fba122f3d98cc2c0b1e9

AnonymBruker
Skrevet

ADHD var jo veldig drastisk. Jeg har jo noen gode dager, men det er flest av de dårlige, late dagene.

Problemet med å gjøre en ting hver dag er at i ukene så jobber jeg, for så å trene noen dager i uka, så hjem å lage middag og til slutt dusje, slappe av litt og så legge seg (står opp litt over 5 om morgenen). Dagene forsvinner i intet og jeg er mer sliten. Mens i helgene har jeg to dager der jeg ikke gjør noe særlig og derfor tenker at jeg skal få gjort så mye.

Anonym poster: 2054e8496b57b92f662238b1833b399a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...