AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #1 Skrevet 23. mars 2013 Jeg er i verdens beste forhold, og har vært det i 2 år, men jeg sliter med å bli kåt, som er hovedgrunnen til at vi ikke har så mye sex som jeg skulle ønske. Jeg har egentlig aldri vært noe særlig kåt av meg, men det har glimtet til skikkelig 1-2 ganger før jeg gikk inn i ett langvarig forhold. Jeg lurer på om det er noen som kanskje vet årsaken, eller har det samme problemet selv? Anonym poster: e4edcc0d8f762e2577f67101f4936726 Anonym poster: e4edcc0d8f762e2577f67101f4936726
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #3 Skrevet 23. mars 2013 Kjønn? Hmm, glemte kanskje den viktige lille detaljen KVINNE Anonym poster: e4edcc0d8f762e2577f67101f4936726
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2013 #4 Skrevet 23. mars 2013 Sliter med det samme problemet selv. Har ikke så mye å komme med, men kan liste opp litt av det jeg har gjort. - Vært ærlig med samboer om problemet. - Fått henvisning til sexolog (venter enda på time). - Legger meg uten truse (gjorde ikke dette før). - Leser et par bøker om sexlyst. - Være åpen for nye ting. Det å være åpen med partner gjør at vi kan snakke om det. Snakke sammen om hva som kan funke og ikke. Dette har altså vi gjort, og kommet til et par ting vi skal prøve ut. Det du bør gjøre er å prøve å finne ut hvorfor du ikke blir kåt lenger. Dette har jeg også gjort, og tror jeg har funnet flere enn bare ett svar. Så jobber med det. Får du det ikke til, eller tror du trenger litt hjelp, så snakk med fastlegen din slik som jeg også har gjort. Anonym poster: 20a265773e0c346e344911ad613660f6
smilo Skrevet 24. mars 2013 #5 Skrevet 24. mars 2013 Det kan være at du dessverre ikke har den seksuelle kjemien med din partner. Onanerer du? Jeg levde i mange år med en partner der jeg aldri hadde lyst og trodde at det var meg det var noe feil med, som ikke kunne bli skikkelig kåt. (Jeg onanerte innimellom, selv om det gav meg dårlig samvittighet for å "bruke opp" sexlysten på meg selv) Men etter å ha skiftet partner har jeg oppdaget at det kun var matchen med min tidligere partner som var feil. Samt mangelen på tillit til han slik at jeg aldri turte å si hva jeg ønsket og ville. Og det var MITT ANSVAR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå