Gå til innhold

Småblødninger i flere uker.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt småblødning i flere uker nå. Går på cerazette, gjort det i mange år. Kan ha slurvet noe med tidspunktet, da jeg tar den når jeg skal legge meg, og tidspunktet varierer. Blødningen opphørte i et par dager for en stund siden (tror jeg tok pilla litt tidligere da) men er nå tilbake. Er såpass lite at jeg ikke får noe i trusa, men ser det på papiret når jeg tørker meg.

Tror dere det skyldes pilla? Ble plutselig litt nervøs for om det kunne være noe farlig/skummelt. :(

Anonym poster: b83d9c1625f4fac5f509a987277c0fac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

ingen som har noen tanker eller meninger som kan berolige litt? Tenkte jeg slulle hoppe av pilla en stund, se om det kan stabilisere litt, da jeg har gått på pilla kontinuerlig ganske lenge..

Skrevet

Har du hoppet over mensen lenge? Det skjer alltid meg hvis jeg hopper over mensen for lenge. Ha en pillefri uke, og ha mensen, så skal du se det gir seg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du hoppet over mensen lenge? Det skjer alltid meg hvis jeg hopper over mensen for lenge. Ha en pillefri uke, og ha mensen, så skal du se det gir seg!

Tusen takk! :klem:

Ja, har hopper over alt for lenge.. Du har da småblødd i flere uker om du har gjort det? Skal hoppe av nå, vil ilke tulle for mye med systemet.

Skrevet (endret)

Tusen takk! :klem:

Ja, har hopper over alt for lenge.. Du har da småblødd i flere uker om du har gjort det? Skal hoppe av nå, vil ilke tulle for mye med systemet.

Jeg lot det aldri gå flere uker, fordi jeg visste hvordan jeg kunne bli kvitt det, men ja, småblødninger helt til jeg fikk mensen :Nikke:

Endret av PixieSky
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lot det aldri gå flere uker, fordi jeg visste hvordan jeg kunne bli kvitt det, men ja, småblødninger helt til jeg fikk mensen :Nikke:

Tusen takk. :)

Da skal jeg hoppe av pilla nå, å la kroppen få ordne opp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...