Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Hei! Har de siste 5 ukene vært plaget med kvalme, av og til oppkast, treg mage, mye luft i magen, hyppig vannlating, en følelse av å være mett hele tiden, og mensen uten noen smerter. Dette er symptomer jeg hadde da jeg sist var gravid, så jeg har tatt flere tester som viste negativ. Om jeg hadde vært gravid ville jeg vært ca 6 uker på vei, så da ville jo testen vist positiv om jeg hadde vært det. Bortsett fra det har jeg også hatt rosaaktig utflod som lukter som mensen. Og vondt i området jeg innbiller meg er venstre eggstokk. Da jeg brukte tampong en dag jeg hadde mye utflod fikk jeg vondt da jeg stakk den inn på venstre side. Har nylig testet meg for kjønnssykdommer som alle viste negativ, så det er det heller ikke. Vet jeg bør få meg time hos lege, men han har ikke ledig time før 29. April!! Har dessverre googlet meg frem til både eggstokkkreft og betennelse så er veldig bekymret nå noen som har hatt det likenes som kan berolige meg litt??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå