B18 Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #21 Skrevet 23. mars 2013 En ting til, hvis du liker rød som meg, kan du velge en Garnet Red Galaxy S3 mini Takk takk:P Ja rød er også fint!!!! i følge den nettsiden, så selger de den røde og svarte for ca.100 kr billigere enn hvit og blå
Klatt Skrevet 23. mars 2013 #22 Skrevet 23. mars 2013 (endret) Hei, ser på Elkjøp.no at det ser ut som jeg tar feil. Men det er sabla rart, for jeg jobber selv på Elkjøp og solgte en S3 Mini senest i går kveld til 1795,- pga en tilbudspris jeg fant i tilbudsavisa vår. Det KAN være at det var en egenversjon for en lokal butikk (vi er privateid). Det kan også være jeg bomma og så på avisa for neste uke. Jeg kan stikke innom jobb og dobbeltsjekke om en stund. Beklager. :/ Edit: Var nedom og sjekket nå. Kan se ut som vi har en egen avis siden vi er privateid. Evt så er det gått tom for telefonen og de har erstattet den med en annen tilbudsvare. Må ærlig talt innrømme jeg ikke vet. Beklager at du ble feilinformert. Endret 23. mars 2013 av Klatt
B18 Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #23 Skrevet 23. mars 2013 Hei, ser på Elkjøp.no at det ser ut som jeg tar feil. Men det er sabla rart, for jeg jobber selv på Elkjøp og solgte en S3 Mini senest i går kveld til 1795,- pga en tilbudspris jeg fant i tilbudsavisa vår. Det KAN være at det var en egenversjon for en lokal butikk (vi er privateid). Det kan også være jeg bomma og så på avisa for neste uke. Jeg kan stikke innom jobb og dobbeltsjekke om en stund. Beklager. :/ Edit: Var nedom og sjekket nå. Kan se ut som vi har en egen avis siden vi er privateid. Evt så er det gått tom for telefonen og de har erstattet den med en annen tilbudsvare. Må ærlig talt innrømme jeg ikke vet. Beklager at du ble feilinformert. Det går bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå