Gjest uAnonymbruker Skrevet 27. mars 2013 #21 Skrevet 27. mars 2013 Er det bare botox og fillers så lyver hun ikke når hun sier hun ikke har hatt plastisk kirurgi. Men jeg tror hun har vært under kniven, en nese bytter ikke form på magisk vis
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #24 Skrevet 27. mars 2013 hahaha, ser enda verre ut enn jeg husker det, selvsagt har det fjeset vært borti NOE annet enn eggehviter for å si det sånn, om ikke hønene gikk på steroider og botox og diverse annet som foreslått på forrige side haha Anonym poster: b2792ca970cb5d8a11f269898765679e
*Bumblebee* Skrevet 27. mars 2013 #25 Skrevet 27. mars 2013 Uff det er noe så syykt creepy med øynene hennes! De er så små og..hundeaktige på en måte? Er nok pga gjentatte face-lifts..straaam i maska! Og skikkelig michael nose...
Rainbow Skrevet 28. mars 2013 #27 Skrevet 28. mars 2013 Jeg var høst sykemeldt i tre uker etter en ryggoperasjon og fikk ikke til å gjøre annet enn å ligge på sofaen. Jeg så på Dr.Phil hver dag, og fikk fullstendig overdose. Begynte jo til slutt å tenke at folk er sånn som de mest håpløse gjestene der, hehe! Har ikke sett det siden. Virker jo som folk drar fram sine mest ydmykende og intime problemer og krangler bare for å komme på tv.
smalls Skrevet 28. mars 2013 #28 Skrevet 28. mars 2013 Jeg var høst sykemeldt i tre uker etter en ryggoperasjon og fikk ikke til å gjøre annet enn å ligge på sofaen. Jeg så på Dr.Phil hver dag, og fikk fullstendig overdose. Begynte jo til slutt å tenke at folk er sånn som de mest håpløse gjestene der, hehe! Har ikke sett det siden. Virker jo som folk drar fram sine mest ydmykende og intime problemer og krangler bare for å komme på tv. Skulle jo nesten tro det. Jeg liker å se på Dr.Phil
jabx Skrevet 28. mars 2013 #29 Skrevet 28. mars 2013 Mannen er ikke en ekte doktor en gang. Det eneste ekte med den fyren er at han er en ekte bedrager. Det var vel Oprah som fikk denne bedrageren på kartet? Oprah står også bak bedrageren, løgneren og sjarlatanen Dr. Oz.
jabx Skrevet 28. mars 2013 #31 Skrevet 28. mars 2013 Hva er det med dr.Oz? Han promoterer "alternativ behandling", og gir faen i det når noen påpeker all forskningen som beviser at det han promoterer ikke fungerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå