Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så på dr.Phil idag, med episoden om Katie Kill Club? Stakkar jente må jeg bare si.

Jeg synes ikke dr. Phil tok ordentlig tak i problemet. Og grimasen moren til Nick kom med, viser jo bare hvor Nick har sin oppførsel fra. Jeg synes foreldrene til Nick "slapp lett unna" og viste ingen forståelse...

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes det er gøy å se på Dr.Phil

Men hva handlet episoden om i dag?

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er ikke en ekte doktor en gang. Det eneste ekte med den fyren er at han er en ekte bedrager.

Anonym poster: 05940f2c7ec86595a5b9b5d3a450c544

• Liker 6
Gjest Linda sofie
Skrevet

Mannen er ikke en ekte doktor en gang. Det eneste ekte med den fyren er at han er en ekte bedrager.

Kilde?

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er gøy å se på Dr.Phil

Men hva handlet episoden om i dag?

Den handlet om familiefeide. En jente som ble mobbet på skolen, og hun var redd for at hun skulle bli drep fordi hun hadde overhørt noen si Kill Katie Club. Så jenta trodde mobberne skulle leie noen for å drepe henne. Moren til jenta politianmeldte guttene som hadde stått bak det. Og foreldrene til han ene gutten mente at moren til jenta hadde dratt det litt for langt og at hun gikk til media på grunn av oppmerksomhet osv osv... Moren til gutten lagde en grimase i salen. Moren til jenta realgerte på det. Det ble litt mye frem og tilbake, håper du skjønte sammenhengen :fnise:

Skrevet

Hva får deg til å si det?

AnonymBruker
Skrevet

Den handlet om familiefeide. En jente som ble mobbet på skolen, og hun var redd for at hun skulle bli drep fordi hun hadde overhørt noen si Kill Katie Club. Så jenta trodde mobberne skulle leie noen for å drepe henne. Moren til jenta politianmeldte guttene som hadde stått bak det. Og foreldrene til han ene gutten mente at moren til jenta hadde dratt det litt for langt og at hun gikk til media på grunn av oppmerksomhet osv osv... Moren til gutten lagde en grimase i salen. Moren til jenta realgerte på det. Det ble litt mye frem og tilbake, håper du skjønte sammenhengen :fnise:

vis noen ikke fikk det med seg kan man se episoden på youtube

Anonym poster: 43befa7ce27ba33a422a35695eafc4ff

Skrevet

Haha jeg elsker å se på Dr. Phil . :ler:

Skal innrømme jeg blir litt lei over at han skryter så av familien sin osv.

"mine sønner har den og den utdannelsen. Han eldste jobber frivillig med syke barn i Afrika. Min kone Robin elsker å stelle i stand store selskaper til hele familien. Hun er så flink. Jeg har jobbet med dette i 30 år" Blablablabla............

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Skrevet

Det som står i Se og hør er jo alltid sant.

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han som skal være moralen selv har visstnok blitt anklaget for utroskap:

http://www.seher.no/...tt-for-utroskap

Hele fyren virker hyklerisk.

ja fordi vi vet jo alle at alt som står i sladreblader er sant...............................

og du du som påstår at han ikke er en skikkelig lege. så er han det også. han har sin utdannelse.

Anonym poster: 43befa7ce27ba33a422a35695eafc4ff

• Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Han som skal være moralen selv har visstnok blitt anklaget for utroskap:

http://www.seher.no/...tt-for-utroskap

Hele fyren virker hyklerisk.

Jeg bruker KG logikk her.

Det var ikke Dr.Phils feil, det var den single dama som lurte ham med luremusa si!

:fnise:

• Liker 4
Skrevet

Ikke tro på alt du leser. Slik han sa i programmet idag: "The day I`ve been called a bitch, is good day :fnise:

Skrevet

Det er bare en brøkdel av det som skjer som kommer på TV. Så et program med Dr.Phil der han forklarte at de gjennomgår behandling og får terapi både før og etter programmet også.

Skrevet

....kansje ot dette, men hun kona hans (robin?) Ser jo aldeles fææl ut...snakk om å ha klippekort hos plastikk kirurgen!!! Liker å se programmet, skikkelig søppeltv egentlig.men er enig med det som ble nevnt over, han er veeldig sånn "my peerfect family".tror ikke alt er så rosenrødt hjemme hos de som han skal ha det til. .

• Liker 1
Skrevet

....kansje ot dette, men hun kona hans (robin?) Ser jo aldeles fææl ut...snakk om å ha klippekort hos plastikk kirurgen!!! Liker å se programmet, skikkelig søppeltv egentlig.men er enig med det som ble nevnt over, han er veeldig sånn "my peerfect family".tror ikke alt er så rosenrødt hjemme hos de som han skal ha det til. .

Han har jo i flere programmer fortalt om sin egen familie, og bl.a. sønnen hans med tatoveringene, og at de har hatt sine opp- og nedturer.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Han har jo i flere programmer fortalt om sin egen familie, og bl.a. sønnen hans med tatoveringene, og at de har hatt sine opp- og nedturer.

Og fortalt om krangler og problemer i ekteskapet sitt.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, du vet at hun har gitt ut en bok om hvordan hun holder seg ung og rask? Og hun sverger på at hun ALDRI har vært nær en kniv? Hun hadde visst et tips om eggehviter som ansiktmaske, og det strammer jo til som bare juling, men skal jo vaskes av igjen... tror ikke hun ble seende sånn ut av eggehviter, for å si det mildt.......

Anonym poster: b2792ca970cb5d8a11f269898765679e

Skrevet

Haahaha!! Snakk om å være hyklersk her..eggehviter! Oh yess...må såfall være noen genmodifiserte høner fòret på botox og restylane de eggene kommer fra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...