AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Jeg rødmer ekstremt på brystet i tillegg til ansiktet når jeg er veldig flau. Er dette vanlig? Det er ekstremt sjenerende da jeg fra før av er veldig lite interessert i negativ oppmerksomhet når jeg snakker med andre. Jeg rødmer lett, og når det i tillegg vises som et ildrødt utslett på brystet så er ikke det ideelt. Noen andre som sliter med det samme og har tips for å skjule/forhindre dette? Anonym poster: db6f0f9336313fabc3f5b0e133a92ccf
Wonders Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 (endret) ja det er vanlig at blodet bruser til overflaten når masse følelser settes i sving. Jeg får røde ører som han i De 7 dverger... Og halsen min blir rød. Jeg sminker det bort med tv-sminke kjøpt hos Visage make up butikk ved Youngstorget Oslo.Bare om jeg vet det er en event eller et sted med mye folk som tar bilder. Når jeg ser på tv bli sånn synes jeg det er kjipt. For det er slik jeg ser ut også om jeg ikke passer på følelser. Blir også varm av dette... huff. Endret 22. mars 2013 av Wonders
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå