Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 Jeg er singel og null sexlyst. Kan det være fordi jeg kommer fra et dårlig forhold med mye krangling?Hva kan grunnen ellers være?
Suzy Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 Om du akkurat har blitt singel og kommer fra et turbulent forhold med mange dårlige erfaringer er det vel ikke så rart? Da trenger du nok energien din til å komme på beina igjen - psykisk. Når du har vent deg til den nye tilværelsen og funnet overskuddet igjen skal du se at lysten kommer krabbende. Forresten er det bare en fordel å ikek ha lyst - da hopper du ikke så fort inn i noe nytt
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Ok, takk for svar suzy Så det finnes ingen andre grunner?
Gjest GreenSky Skrevet 26. mars 2004 #4 Skrevet 26. mars 2004 Det kan være mange grunner. Hormonell ubalanse, f.eks. Har du regelmessig mens? Er du frisk og opplagt eller mye sliten? Kan det være p-pillene, hvis du går på det? Et turbulent forhold kan også være årsaken , ja. Et lite tips er Damiana, ufarlige helsekostabletter basert på urter, de har øket lysten for meg, i alle fall...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 Det kan være mange grunner. Hormonell ubalanse, f.eks. Har du regelmessig mens? Er du frisk og opplagt eller mye sliten? Kan det være p-pillene, hvis du går på det? Et turbulent forhold kan også være årsaken , ja. Et lite tips er Damiana, ufarlige helsekostabletter basert på urter, de har øket lysten for meg, i alle fall... Jeg har akkurat slutta med p-piller, slutta for èn måned siden. Så vet ikke om mensen kommer til å komme regelmessig enda.Jeg er endel trøtt, men ikke mer enn normalt tror jeg. Jeg savner det å være kåt, og gå og tenke: Nå har jeg lyst på sex!!
Gjest GreenSky Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Hm. Det at du har sluttet på p-pillene KAN ha betydning for lystnivået ditt. Prøv Damiana da vel, det funker for meg. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #7 Skrevet 26. mars 2004 Hm. Det at du har sluttet på p-pillene KAN ha betydning for lystnivået ditt. Prøv Damiana da vel, det funker for meg. :-) Men jeg hadde ikke sexlyst da jeg gikk på p-piller heller. De siste to månedene sammen med kjæresten, var jeg så og si aldri kåt, og ikke nå heller.
Gjest GreenSky Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Men det at du nettopp har gått ut av et turbulent forhold, tror jeg også har mye å si. At kroppen eller hjernen om du vil konsentrere seg om andre ting - nemlig at du skal komme til hektene igjen. Jeg tror at lysta gradvis vil komme tilbake til deg etterhvert. Men hvis den ikke gjør det, ville jeg tenkt på å tatt meg en tur til legen for å høre. :-)
Gjest Helt normalt det Skrevet 26. mars 2004 #9 Skrevet 26. mars 2004 Hei! Det at sex-lysten ikke er merkbar etter et avsluttet forhold er et sunnhetstegn. Fordi vi er mennesker, er det vanlig å ta seg litt tid, bearbeide tanker og følelser og gå gjennom en aldri så liten(eller stor) sorgprosess (samme hvem som dumpet). Det finnes de mennesker som bare hopper i høyet helt ukritisk med ONS rett etter et brudd. Dem om det. Men hvis man nettopp har avsluttet et forhold med noen man var/er glad i, er det bare normalt at man ikke har sex-lyst i en god stund etterpå. Noen uker eller noen måneder. Jeg synes flere skulle lære seg at det tar tid. Ting tar tid. Og man bør la kroppen og sjelen hele seg selv. Vi mennesker reparerer oss selv hvis vi bare lytter litt til oss selv og pleier oss pent. Lykke til!! Sex-lysten kommer alltids tilbake: når du er klar igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2004 #10 Skrevet 29. mars 2004 Hei! Det at sex-lysten ikke er merkbar etter et avsluttet forhold er et sunnhetstegn. Fordi vi er mennesker, er det vanlig å ta seg litt tid, bearbeide tanker og følelser og gå gjennom en aldri så liten(eller stor) sorgprosess (samme hvem som dumpet). Det finnes de mennesker som bare hopper i høyet helt ukritisk med ONS rett etter et brudd. Dem om det. Men hvis man nettopp har avsluttet et forhold med noen man var/er glad i, er det bare normalt at man ikke har sex-lyst i en god stund etterpå. Noen uker eller noen måneder. Jeg synes flere skulle lære seg at det tar tid. Ting tar tid. Og man bør la kroppen og sjelen hele seg selv. Vi mennesker reparerer oss selv hvis vi bare lytter litt til oss selv og pleier oss pent. Lykke til!! Sex-lysten kommer alltids tilbake: når du er klar igjen. Betryggende å høre, for jeg er i samme båt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå