AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #1 Skrevet 22. mars 2013 Kan sprukne blodkar forsvinne? Og da mener jeg ikke de som forsvinner men de man har i flere år. Jeg hadde to på det ene kinnet men har bare en nå, har ikke skadet meg så jeg fikk de. Den første kom for mange år siden, jeg husker at jeg la merke til den på et protrettbilde (hadde tatt klassebilde) hvor den var veldig synlig på slutten av barneskolen. Jeg er 30 år nå. Den er ganske rød og ca like stor som hodet på en knappnål. Den andre dukket opp i 2010 og var litt svakere men ca dobbel så stor, og i går oppdaget jeg at den var borte! Så den ble borte i løpet av de siste dagene, den var jo veldig synlig så jeg er sikker på at den var der tidligere i uka og at den er borte nå. Jeg trudde at sånne, som kommer og ikke blir borte innen noen uker, må fjernes med laser. Mens min ble borte av seg selv etter 3 år, er fornøyd med at den er borte, men det er merkelig syns jeg. Kan den komme tilbake? Og hvorfor ble den plutselig borte? Noen som har peiling? Jeg vet ikke hvor stor denne på bildet er men min så ca slik ut og var 3-4 mm i diameter. http://images.rxlist.com/images/slideshow/spider_varicose_veins_s2_spider_nevus.jpg Anonym poster: 8713c0e523f4cda7ac927a5799cb7c24
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #2 Skrevet 22. mars 2013 Ingen? Anonym poster: 8713c0e523f4cda7ac927a5799cb7c24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå